[EG] Kwpn Lexington v Wellington x ninente

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patricia2403

[EG] Kwpn Lexington v Wellington x ninente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 22:32

Beste Bokkers,

Eerst zal ik mijn paard even voorstellen,
het is een kwpn en is geboren in 1993 inmiddels wordt hij bijna 20 op 23 juni.
Hij heeft een onregelmatige witte bles die over zijn rechter neusgat loopt en heeft beide achterbenen een witvoetje. Het is echt een schat van een paard met een hart van goud.
Ik weet dat hij in het verleden Z2-dressuur heeft gelopen en Z springen en ik ben heel erg benieuwd naar de eigenaar met wie hij in de sport heeft gelopen.

Ik wil graag alle Bokkers vragen die hem misschien ooit voorbij heeft zien komen, het paard was van iemand die je kent of je de eigenaar zelf bent contact met mij op te nemen. Ik ben superbenieuwd naar het verleden van hem en ik wil graag meer over hem te weten komen.

Foto's volgen nog zodra ik op de computer zit!

Groetjes xxx en (_)(_) van Lex!

Hier een aantal foto's

Afbeelding
Afbeelding
http://i50.tinypic.com/rvd7xt.jpg
http://i49.tinypic.com/f9d37.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 16-02-13 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal in de maand je topic omhoog schoppen en foto's in link gezet, maximaal 2 zichtbare foto's per bericht.

Bokt1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 21:39

Beste Patricia,
Ben jij nog actief op Bokt?Welliswaar 3 jr later een reactie...ik weet meer van dit geweldige paard...maar leeft Lexje nog??
Graag je reactie Groet Ilse

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 23:04

Bokt1985 schreef:
Beste Patricia,
Ben jij nog actief op Bokt?Welliswaar 3 jr later een reactie...ik weet meer van dit geweldige paard...maar leeft Lexje nog??
Graag je reactie Groet Ilse

Hoi Ilse! Ik krijg zeker nog de mailtjes binnen, inmiddels wat minder actief. Maar lexie is er zeker nog, met zijn welverdiende pensioen maar zeker niet minder leuk!