in de zomervakantie met je paard op vakantie naar de veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ssandyy

in de zomervakantie met je paard op vakantie naar de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 18:11

hallo,
In de zomervakantie wouden wij (4 personen) op vakantie. We willen graag 2 pony's meenemen, en het liefst in de buurt van de Veluwe.
We hebben al veel gezocht op internet, en ik post dit topic om te vragen of er mensen zijn die ergens zijn geweest en en hele leuke vakantie hebben gehad, dus die iets kunnen aanbevelen. Want via mensen die ervaringen er mee hebben is het anders dan wat de eigenaren er over te zeggen hebben. :)
We willen graag:
- binnen en buiten bak aanwezig
- paarden moeten droog gestald kunnen worden
- paarden moeten weidegang hebben
- een week in de zomervakantie
- mogelijkheid om bos in te gaan
- plek voor 4 personen
Ik heb benieuwd naar jullie ervaringen!
Alvast bedankt.
Groetjes

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:57

Alle links, hiero: [BRT] Op vakantie met paard? Accomodaties in Nederland!

Waarom die binnenbak? Dat maakt het leven (en de zoektocht) een knap stukje lastiger, in de zin dat je een boel leuke accomodaties uitsluit.

Dopheets Del heeft een appartement en een blokhut, stallen, weidegang, binnen- en buitenbak en pal aan het bos; het hek uit, het ruiterpad op.
Stoeterij Willemien; check even de mogelijkheden van weidegang; dat was wel zo, maar het is alweer even geleden dat we daar geweest zijn. Alet, vul even aan graag!
Stal Damsma: Appartement ken ik niet (had ie toen nog niet) maar de stalling is top. Kan verder aan alle eisen voldoen.
Er is nog een chique toko in Vierhouten, http://www.dejongestee.nl/index.html maar die hebben geen binnenbak, volgens mij, verder topplek.

http://www.stal-desprengen.nl/index.html Deze ken ik niet persoonlijk, maar uit betrouwbare bron zou het een fijne toko zijn, die kan voldoen aan je wensen.

Als je je binnenbak-eis kunt laten vallen, heb ik nog wel een klein waslijstje aan leuke plekken.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 17:54

Kijk even op google bij Gert vd Hoorn in Kootwijk die voldoen aan al je wensen bijna.

aletniessen

Re: in de zomervakantie met je paard op vakantie naar de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:14

gewoonmarie

Re: in de zomervakantie met je paard op vakantie naar de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 23:39