Hoi ik weet niet of het al eens hier geweest is (zoekfunctie drenthe leverde niet veel op, vandaar), maar ik zou graag eens weten waar leuke, goed georganiseerde wedstrijden in Drenthe zijn. Ik heb eigenlijk alleen maar in een straal van ongeveer 15 km van Hoogeveen gereden, want ik heb geen zin om ver te rijden voor een wedstrijd die niet goed georganiseerd is, een bak die slecht te rijden is (om in te rijden bv) en van dat soort dingen meer. Misschien is het ook gewoon leuk om de wedstrijden die leuk zijn om te noemen, positief is altijd leuk toch?
Kan je niet zoeken via www.wedstrijdplatform.nl Want in een straal van 15 km rondom Hoogeveen zal niet enorm veel wedstrijden zijn. Als je een goede bak belangrijk vindt dan kan je altijd van tevoren eerst gaan kijken.
Ik kijk ook op www.wedstrijdplatform.nl, maar ik zou graag positieve reacties willen hebben van andere wedstrijdruiters, zodat ik dus niet eerst er naar toe hoef te rijden om te gaan kijken. Een beetje om elkaar te helpen dus. Ik heb bijvoorbeeld in Elim binnen gereden, daar was de bak toen slecht. Nu hebben ze een nieuwe bodem en wil het binnenkort daar weer eens proberen. Barage Bork zet ik op mijn lijstje en ik heb prive ook al leuke dingen binnen. Zelf vind ik Zuidwolde manege Den Esch goed voor elkaar, dus een aanrader. Ook Veeningen is prima voor elkaar. Dit zijn dan binnenwedstrijden. Dus ik zou zeggen: Meld de leuke wedstrijden in Drenthe!
isabel435
Geplaatst: 19-02-13 15:44
In Elim kan je wel mooi rijden mooie wedstrijdbaan en best wel groote losrijbaan alleen beetje zware grond.
In Emmen bij de Eekwal In Emmen bij de esdalruiters
Ik vind exloo altijd erg prettig, de tweede bak is misschien wat minder dan de eerste maar toch rij ik daar altijd met veel plezier, goede organisatie ect.
nanda1980
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-13 10:26
Leuk alle reacties. Ik ga er vast een paar van proberen waar ik nog niet ben geweest. Ik heb vrijdag vernomen dat Elim vlokken door de binnenbak heeft gedaan en dat de bak nu goed te rijden is, dus misschien toch ook maar weer proberen. Vrijdag met een vriendin in Veeningen geweest (ik heb voorgelezen) en dat was goed voor elkaar, alleen was de starttijd toch nog veranderd, terwijl ze donderdagavond had gekeken. Gelukkig waren we ruim op tijd en is het wel goed gekomen. Ik zie dat er in Emmen dus 2 binnenwedstrijden zijn? Of zijn dit buitenwedstrijden. Ik ben namelijk nog nooit in Emmen geweest.
In Dalen is volgende maand de rabobokaal weer het hele weekend is ook heel erg leuk en bak is ook heel lekker om in te rijden ! PSV De Grootveldruiters. te Dalen
Noord-Sleen en Pesse zijn de enigste wedstrijden in Drenthe waar ik ben geweest. Maar het zijn beide fijne wedstrijdlocaties. Vooral Noord-Sleen is goed georganiseerd.
MaRcIaNo
Geplaatst: 20-03-13 20:02
Noord sleen ga ik vaak heen je kan er 2 proeven rijden indoor. Alleen moet je buiten los rijden in het Z