Ik heb cavallo junior rijlaarzen besteld die kan je op verschillende sites bestellen ik heb er een keer 1 bij divoza besteld en nu bij beslist.
Beslist heeft echt bijna allles en niet alleen van paarden dingen maar ook voor de tuin, voor in en uit het huis, schoenen, laarzen, kleren en de volgende dag heb je t binnen.
Meestal zie je dat volwassenen cavallo rijlaarzen dragen mijn moeder draagt cavallo rijlaarzen derby maar dat is voor volwassenen met een laagje der over heen en swarovski.
Ik heb laarzen van 55,00 euro besteld normaal waren ze boven de 70 euro maar nu heeft beslist korting dus wees snel want t kan zijn dat de korting zo voorbij stijgt.
Ik heb laarzen met een rits achteraan en swaroski steentjes en een mooi laagje d'r overheen en ik heb sporen gekocht met het bandje van de sporen zitten allemaal mini swarovski steentjes.
Tip: Als je iets op internet besteld, kan het wel zijn dat dat gewoon hetzelfde lijkt zoals jij het wilt maar het is eigenlijk handiger dat je zelf een kijkje in de winkel neemt dan heb je nog kans om het te passen en inlopen is een ramp!
de bananen groetjes van silviax012