[PG]Ik zoek Suus!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nien024

[PG]Ik zoek Suus!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 23:14

Ik zoek mijn lieve paardje!
Ze heet Suzan di Angeli (Suus).
Ik heb haar weg moeten doen ivm met financiële zaken.
Ik heb haar naar een vrouw gebracht die in zwanenburg zat met een paar paarden waar ze dan les op gaf. Ik zou altijd mogen komen kijken. Bij het bellen naar haar was ze ineens niet meer te bereiken. Op een dag ben ik ernaar toe gereden om te kijken of ze er nog was. Ik werd overal naar toegestuurd zonder resultaat. Ze zou nog op een drafstal gestaan hebben. De vrouw bleek een wanbetaler te zijn en ineens verdwenen. Ik heb in de omgeving van zwanenburg en Zoetermeer gezocht maar niks gevonden. Ik zou graag willen weten hoe het met mijn paard is en haar nog een keer zien. Ik mis haar nog elke dag. Wie kan mij helpen?
Ze is een donkerbruine draver. Ongeveer 1.65 hoog en rond de 11 jaar. Ze heeft ooit haar hoefbeenbreuk gebroken gehad waarvan ze genezen is.
Laatst bijgewerkt door Akecheta op 13-02-13 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toevoegd, daarna verplaatst naar OV

Immink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:04

GEVONDEN!!!

In augustus 2011 heb ik Suus gekocht bij een mevrouw uit Zoetermeer. Zelf woon ik in Twente, dus Suus nu ook. Maar het gaat erg goed met haar. Ze is dikke maatjes met een Tinker, waar ze mee in de stal en de wei staat. Verder staat er nog een pony en een mini-koe bij.
Mijn vriendin rijdt al jaren paard en mij leek het ook erg mooi, dus zijn we op zoek gegaan naar een paard voor mij. Via marktplaats kwamen we Suus op het spoor. We hebben haar toen gekocht en het bevalt erg goed. We rijden geen Engels, maar Western. Een keer in de twee weken gaan we op les, maar ik heb haar eigenlijk voor de buitenritten. Dit vind Suus erg mooi, maar dan wel samen met Lance, de Tinker.
Mocht je haar een keer willen zien, dan ben je van harte welkom! Het is wel zo'n twee uur rijden vanaf Zoetermeer, maar vast de moeite waard!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:26

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.