Afvallen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noaatje

Afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 13:10

ik wil heel snel afvallen hoe kan dat?

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:12

niet. heel simpel. snel afvallen is slecht en haast onmogelijk.

ga lekker naar een sportschool. gezond eten. mocht je gene geld hebben oid voor sportschool, ga lekker veel stalwerk doen. doe ik nu ook icm gezond eten en ik ben deze week 2 kilo kwijt.

waarom wil je eigelijk heel snel afvallen?

edit. je bent 10 jaar. doe even gezond en ga bij jezelf na waar je nu mee bezig wil zijn. je bent vollop in de groei. doe ff gezond en ga gwn lekker buiten spelen.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 13:14

Noaatje schreef:
ik wil heel snel afvallen hoe kan dat?

Meiske je bent 10 jaar, je bent volop in de groei! Je moet helemaal niet aan afvallen denken op die leeftijd.

friesiszwart

Re: Afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 14:15

je vind je nu wellicht te zwaar, maar de komende 2 tot 3 jaar zul jij wellicht een behoorlijke groeispurt maken. Vraag aan je ouders of je echt te dik bent en zo ja, vraag of zij jou willen helpen met gezond eten (geen of althans veel minder) lekkers in huis halen.

troi

Re: Afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 14:18

Niet, snel afvallen is vreselijk ongezond. Langzaam en verantwoord afvallen is prima te doen via weight watchers bijvoorbeeld maar op jouw leeftijd zou ik het helemaal niet doen. Wat je wel kan doen is de weegschaal in de kliko mikken en vooral gezond gaan eten. Dus elke dag vier boterhammen met goed beleg, 2 stuks fruit en savonds flink veel groente en aardappelen met een beetje vlees (of een andere gezonde maaltijd en lekker volscheppen daar wordt je zeker niet dik van namelijk) maar geen tussendoortjes en idiote dingen als energy drink drinken. Van een goed eetpatroon word je erg gezond en zeker niet dik!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:11

Je topic staat niet op de juiste plaats en bovendien is het niet toegestaan op Bokt om op jouw leeftijd een topic te openen waarin je tips wilt krijgen om snel af te vallen. Snel afvallen is erg ongezond zoals hier al is beschreven.
Dit topic wordt dus gesloten.