Ervaringen met Petrie Glasgow.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dropsleutel

Ervaringen met Petrie Glasgow.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 23:18

Hoi ! :wave:

Zoals de titel eigenlijk al zegt, vraag ik me af wie hier ervaringen mee zijn. Is het een fijne laars? Er werd mij verteld in de winkel dat er aan de binnenkant snel 'blaasjes' komen als je er vaak mee rijd. Ik zal er echter alleen op wedstrijden mee rijden. Met trainen/lessen zal ik me chaps+jophurs aanhouden. Heeft iemand een mening of ervaring over deze laars en wilt hem delen met mij? Graag!

En als dit topic niet goed staat, wilt iemand hem dan verplaatsen? Ik weet nog niet maar alles moet. :o

Groetjes ! :evaw:

justeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:27

Ik heb nog vrij nieuwe glagows en ze bevallen mij goed, heb nog geen blaasjes gezien en heb het idee dat ze ook al een beetje ingezakt zijn ondanks dat ik er weinig mee heb gereden.

Dropsleutel

Re: Ervaringen met Petrie Glasgow.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 23:42

Klopt, dat werd mij ook verteld. Maar dat doet elke leren laars, dat zal je altijd houden. Rijden ze fijn?

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:19

Ik heb ze zelf ook, pas sinds kort. Maar ik vind ze super fijn zitten! ook met rijden. nog geen problemen mee gehad, alleen het doorlopen had ik er een beetje last van maar dat heb ik altijd bij leren laarzen.

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 13:29

Dankjewel ! Ik ben er heel er benieuwd naar ! Ben blij dat er geen slechte recenties zijn

justeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:32

Dropsleutel schreef:
Klopt, dat werd mij ook verteld. Maar dat doet elke leren laars, dat zal je altijd houden. Rijden ze fijn?

Klopt uiteindelijk zakken is allemaal wat in maar vond het bij deze erg snel, wat ik wel fijn vond omdat ik ze iets te lang had gekocht :) ik vind ze fijn rijden maar was wel even wennen maar dat kwam meer omdat ik jaren met alleen jophurs had gereden ;)

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:06

Ik heb ze zelf ook, nu ongeveer driekwart jaar. Ze bevallen heel erg goed en zien er nog uit als nieuw (ik rijd er zo'n twee à drie keer in de week mee). Ze zijn bij mij niet heel veel ingezakt, een klein beetje maar (eigenlijk precies genoeg want ik had ze ook aan de hoge kant gekocht) en ze zijn nog steeds goed stevig. Ik ben er erg blij mee :)

kreekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:46

Heb deze laars al 6 jaar ,wel een keer opnieuw laten verzolen en nieuwe ritsen erin laten zetten.Laarzen zaten meteen super ,binnenkant schacht is inmiddels de laag er wel afgebladerd,maar dat ziet niemand wanneer je te paard zit.Ik ben er niet heel zuinig op ,voor de wedstrijd poets ik ze op en zien ze er weer super uit.Super laars alleen de dressuurboog had wel wat hoger gemogen.(maar vlgs mij is t eigelijk een springlaars).

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:50

Ik heb deze laars nu 3 jaar. Ik rij zo'n 5 keer in de week met deze laarzen en ook op wedstrijd. Ben erg tevreden! Het inlopen was ook heel makkelijk. Ben er niet al te zuinig op. Bv paard uit het land halen in de modder enz. En nog steeds zien ze er goed uit!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:57

Ik heb deze laars nu ook zo'n 3/4 jaar. Poets ze veel en veel te weinig, maar de keren dat ik het dan doe zien ze er elke keer weer als nieuw uit en ik bagger er overal mee door heen. Ze zijn bij mij ook nauwelijks ingezakt, binnenkant van de schacht is ook niet gebladerd. Ik heb ze niet eens in hoeven lopen, zaten meteen lekker!

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:32

Ik heb deze laars ook, nu 1,5 jaar. Rijd er 4X per week mee. Ze bevallen prima en blijven mooi!

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 22:50

Heel erg bedankt voor jullie reacties !
Ik heb de laars voor nu op perfecte maat gekocht, en ik weet dat ze inzakken. Ik heb ze zo gekocht want ik spring ook, en 2 paar laarzen werd te gek. Ik ben heel blij te horen dat er ook mensen zijn die er veel vaker mee rijden en er nog tevreden mee zijn, ik zal er enkel op wedstrijd mee rijden en afentoe ook wel lessen. Ik ben ook blij te lezen dat het inlopen geen ramp was, daarvoor was ik namelijk gewaarschuwd:
'De eerste maand is verschrikkelijk afzien.''

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 12:45

Ik heb de Glasgows al een jaar of 4 of 5. Inlopen heb ik totaal geen probleem mee gehad, direct mee weg kunnen rijden en nooit ergens maar een beetje last mee gekregen. En ze zien er nu nogsteeds super uit. Keer een nieuwe rits in de ene gekregen, en verder zijn ze nog super! Laatste jaar rij ik er dan wel minder mee, omdat ik een tweede paar heb staan die me even beter zitten. Maar na alles wat ze hebben moeten doorstaan in die jaren, blijven ze toch super! Mijn volgende wordt dan ook echt weer petrie :j

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 14:08

Heel erg bedankt voor je reactie ! Nu duurt het wachten nog langer door de goede recenties :D ....