Ik weet even niet meer welke cap ik nog kan proberen. Ik heb alle oud toppics gelezen al. Ik heb een vrij groot maar smal hoofd, maat 59 Nu ben ik in noord holland al 3 winkels geweest, ej, ooteman en vroegop. Geen van de drie heeft iets dat helemaal goed is.. Ik wil eigenlijk een cap van max 100 euro, vind ik duur genoeg. Helaas nog niets daarin gevonden. Wel rond 200 euro, charls owen en uvex maar ook deze zaten ook niet helemaal super, voor deze prijs moet dan toch zeker fijn zitten. Wie heeft tips en weet nog winkels waar ik kan kijken?
Ik heb vandaag samhield cap gepast, ja veeelll te duur... Eerste die goed zat.. Na alle winkels in regio en omstreken af geweest te zijn vrees ik dat ik geen andere keuze heb.. Kan nu niet rijden met mijn cap, onveilig... Dit was eerste die goed zat
ik ben naa koole ruitersport gegaan in bergen noord holland. Klein winkeltje maar wel aardig wat caps. Goede service. Er schijnt levenslange garantie op de cap te zitten dat als je keer valt hij na gekeken word en evt gemaakt word.
kavalkade zat mij ook altijd erg goed, maar mijn hoofd is te groot geworden voor mijn oude kavalkade.. en aangezien de Divoza bij ons ze niet meer verkoopt had ik een zeneth gekocht... deze izt redelijk, maar is niet perfect. Ben Samshield gaan passen en deze zit nagenoeg perfect! Ben er ook erg blij mee!
Mri
Geplaatst: 16-02-13 15:49
casco mistrall? Persoonlijk vind ik het heerlijke caps, en ze hebben ook maat 58-63
Na veel zoeken en passen heb ik uiteindelijk de equi-theme cap gevonden die past, volgens mij is dat dezelde als de br viper. Hij was zeker onder de 100 euro.