[PG] Gezocht: Mijn bokkie (Bustina)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Toralone

[PG] Gezocht: Mijn bokkie (Bustina)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 00:45

Ok, misschien is dit een schot in het niets, maar als ze hier niet wordt gevonden, ga ik maar van het ergste uit ;(

Mijn ex heeft besloten mijn paard, Bustina, te stelen in oktober 2012. Na divers politiewerk en ondanks dat alle bewijzen tegen mijn ex waren, heeft 'de officier van justitie' besloten dat hij de eigenaar is (dat is hun manier om te zeggen: wij hebben er géén zin meer in, neem maar een advocaat). Nu hoor ik van diverse kanten dat ze is opgekocht of naar de slacht is gegaan. Dit is vermoedelijk in januari 2013 gebeurt.

Bustina is een KWPN TP merrie van 2008. De foto's zijn vrij recent.
Ze stond in West-Friesland (Zwaagdijk en daarna gestolen naar Benningbroek). Ze is waarschijnlijk verkocht onder 'niet te vertrouwen'. Ze had nog wel eens de neiging te bokken als je even niet zat op te letten. Of, zoals mijn ex zou zeggen, ik heb haar verknald.
Ze is 1.74 hoog volgens de papieren, meet 1.70 hoog met stokmaat, maar oogt veel groter.
Ze heeft een brede bles in de vorm van een 1. Ook heeft ze 3 witte voetjes, maar rechtsvoor is gemarmerd. Ook heeft ze ernstige mok (gehad, weet niet of ze haar daar verder voor hebben behandeld).
Haar manen en staart zijn zilver, vacht is diep donkerrood.
Ze luistert beter naar de naam 'bokkie' dan naar Bustina. Ze is beleerd voor de kar en onder het zadel.

Afbeelding
Afbeelding
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7357_n.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-02-13 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 01:46