Strand met paarden zuid Holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shoran123

Strand met paarden zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 22:28

Hi Iedereen,

Ik heb wat afgezocht maar kon niks vinden over Zuid-Holland.
Wil graag in April/begin mei met een stalgenootje/vriendinnetje met onze paarden naar het strand. Zaterdagochtend met de paarden met de trailers vanuit Utrecht richting Scheveningen/Den Haag, en zondag weer terug.
Voor 2 dagen dus, waar kunnen wij onze paarden neerzetten? + trailerstalling.
Graag in de buurt van Scheveningen, Den Haag of Bloemendaal,( Die zaterdag willen wij graag uit ;) )

Kon in die buurt helaas niks vinden, en staat ook niet in het topic bovenaan...

Groetjes,

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:35

In Bloemendaal zul je niets vinden, dan zul je naar Zandvoort uit moeten wijken: Manege Rückert of De Baarshoeve. Ik weet niet of ze ook voor één nacht stalling aanbieden, maar dat is een kwestie van bellen. Alternatief is Manege Kennermergaarde in Santpoort of Naaldenhof in Bentveld, ook hier moet je bellen of ze ook stalling voor één nacht aanbieden.

Iets naar het zuiden, heb je Noordwijk. Daar zou je het evt kunnen proberen bij Manege 't Langeveld of Manege Bakker. Beiden bieden naar mijn weten stalling aan en de trailer zal geen probleem zijn. Dan Katwijk, Manege Jonker... In Den Haag zou je het kunnen proberen bij Manege Wittebrug -en anders weten zij misschien iets. Maar volgens mij zitten zij het dichtst bij het strand.

Een advies nog: je mag niet overal het hele jaar door het strand op, zeker in het seizoen. Dit verschilt per gemeente! Vraag het dus even na. Verder weet ik niet wat jullie paarden gewend zijn, maar houd er rekening mee dat het duinterrein erg zwaar is (niet overal kun je zo met je paard het strand op, zeker in niet in het seizoen).

PartoutZ

Re: Strand met paarden zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:37

Renesse is ook leuk stappen en daar heb je Manege Groll :)