Allereerst hoop ik dat dit Topic hier goed staat en dat er niet al zo'n topic bestaat, via de zoekmachine heb ik iniedergeval niks kunnen vinden.
Ik ben al een aantal jaar op zoek naar leren rijlaarzen met veter en rits. Ik ben nu al iets van 4 x bij de Divoza laarzen wezen passen en dan vooral de mondoni field omdat ik niet veel meer dan 110 euro kan betalen. Nu heb ik mijn voeten/benen ook laten opmeten maar het bleek telkens dat mijn voet in verhouding te groot was en mijn kuiten te dun/smal. Nu heb ik het denk voor het laatst een 3/4 jaar geleden weer op laten meten en ik ben nu inmiddels toch wel weer benieuwd of het nu toch echt niet past, want ik baal er toch wel behoorlijk van. Nu is het zo dat de Divoza niet om de hoek zit, (100 km ong.
) Dus om daar even naartoe te gaan nu is niet een optie. Omdat ik niet zo thuis ben in al die maten van rijlaarzen en ik niet heel veel verder kom dan alleen mijn schoenmaat
heb ik even jullie hulp nodig! Daarom wil ik heel graag weten wat de kuitwijdte en schachthoogte precies inhoudt en hoe en of ik dit zelf ook even kan opmeten. Ik hoop dat iemand mij een goede uitleg kan geven zodat het allemaal wat duidelijker wordt en zodat ik misschien de maten zelf ook ong. op kan meten!
Alvast heel erg bedankt voor de tijd en moeite!