[PG] Jolly Jumper, 23jarige vosruin, welsh-arabier

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stundukkie

[PG] Jolly Jumper, 23jarige vosruin, welsh-arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 21:49

Hoi, Ik ben op zoek voor mijn nicht naar haar oude pony Jolly (Jumper)...Ze hebben hem verkocht in 2005 aan een meisje in Waddinxveen. Ze willen zo graag weten of hij nog leeft en hoe het met hem gaat. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Het is zoals gezegd een vos (stekelharig)met een grote bles, linksvoor en linksachter wit voetje, rechtsachter een witte vlek op de voorkant van zijn been. Ik hoop dat iemand hier kan helpen.....
Ik moet nog even zoeken hoe ik er foto's bij kan zetten....
Afbeelding
Afbeelding

Alexandra_

Re: [PG] Jolly Jumper, 23jarige vosruin, welsh-arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:45

Weet je waar deze pony vandaan kwam?

stundukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 23:03

Hij is eerst van mijn vriendin geweest in Rotterdam, die heeft hem later verkocht aan mijn nicht en die woonde ook omgeving Rotterdam.
Hij was oorspronkelijk western ingereden maar mijn nicht heeft er een beetje mee gedressuurd......heeft hem helaas moeten verkopen tot hun grote verdriet....

Hij is in 2005 naar Waddinxveen verkocht....iemand uit die buurt die iets weet????
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-02-13 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 10:06

Volgens mij staat hij in het zuiden van het land. Als ik mij goed herinner stond er op een Prive-stalling in Holset een paardje genaamd JJ, en die leek verdomd veel op deze.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 16:16

Deze pony hebben wij volgens mij op proef gehad voor een week. Pony was alleen zo kreupel als wat, dus is weer terug gegaan naar de handelaar.

Wat is de maat van de pony?

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:41

Ik vroeg dit omdat hij geloof ik een tijd op Manege de Eenhoorn in Blokker heeft gestaan, ik ben geloof ik nog een keer van hem afgevallen.

Weet dat ie toen verkocht is aan de zus van onze buurjongen Johan, deze zijn onverwachts verhuisd en namen Jolly mee.

stundukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 22:56

@Kim, ik ga op zoek.....
@Mjetterd, rond de 1.50....en in welke plaats was dat, en handelaar?
@Alexandra, ik ga effe speuren bij de Eenhoorn en zou je via je buurjongen kunnen/willen vragen of ik contact op mag nemen met zijn zus?
Vind dit al geweldig, dat er toch sporen zijn die ik verder kan onderzoeken....bedankt meiden!! +:)+ +:)+

KimD schreef:
Volgens mij staat hij in het zuiden van het land. Als ik mij goed herinner stond er op een Prive-stalling in Holset een paardje genaamd JJ, en die leek verdomd veel op deze.

Hij lijkt verdomd veel hierop maar helaas is hij het niet....toch bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-02-13 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:42

Ik weet het allemaal niet precies meer, maar volgens mij ging het inderdaad om ongeveer deze maat.
Dit was in IJsselmuiden en de handelaar is mij niet bekend.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 01:51

stundukkie schreef:
@Kim, ik ga op zoek.....
@Mjetterd, rond de 1.50....en in welke plaats was dat, en handelaar?
@Alexandra, ik ga effe speuren bij de Eenhoorn en zou je via je buurjongen kunnen/willen vragen of ik contact op mag nemen met zijn zus? Vind dit al geweldig, dat er toch sporen zijn die ik verder kan onderzoeken....bedankt meiden!! +:)+ +:)+

Ik weet niet waar ze heen verhuisd zijn, heb ze daarna ook nooit meer gezien.

stundukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 20:46

Alexandra, helaas kan ik via internet niks vinden...pff....misschien dan toch spoorloos.... |(