hallo, ik heb mijn paard gekregen toen in 10 was zelf ingereden, alles ging goed tot we verhuisden van frankrijk terug naar nederland. ik ben zelf verhuisd naar fr toen ik 8 was mijn opa heeft een arabieren fokkerij en ik heb een paardje gekregen als rijpaard voor mij en gezelschap vriend voor het paard van mijn moeder toen ik 11 was verhuisden we terug naar nl ik had mijn paardje toen iets meer dan een jaar het was een droom paard, ik kon alles met d'r galopperen alleen op buiten rit toen we terug gingen naar nl gingen het in het begin nog goed maar toen we naar een nieuwe stal gingen (ze heeft eerst weer 2m bij mij opa gestaan tot we iets nieuws hadden) sloeg het om ze was nog wel lief maar het rijden ging moeilijk ik heb altijd zonder zadel, bit enz gereden maar het ging niet meer, we hebben een zadel aangeschaft want ik kon niet meer blijven zitten we hebben alles geprobeerd, verschillende rij stijlen enz. maar het gaat niet over:
soms is ze heel sloom en op het andere moment explodeert ze
Heb je goede instructie en is ze medisch wel in orde? Uit je verhaal is nu niet veel op te maken over het paard zelf of wat ze doet. Heb je de indruk dat ze echt protesteert bij het rijden? Doe je soms grondwerk of longeren of buitenrijden met haar en explodeert ze dan ook plots?
hallo, ja ik doe op het moment veel grond werk en heb instructie van een vindt ik goede lerares het gaat wel beter maar niet helemaal ik heb haar ook naar verschillende artsen en homeopaten gebracht ze zeiden dat er niks aan de hand was
bedankt voor je reactie
Barcelano
Geplaatst: 27-01-13 20:45
Neem heel goed je stal management door:
Wat is er veranderd:
Hoeveel voer nu en vroeger Hoeveel arbeid nu en vroeger Hoelang buiten nu en vroeger etc..
dank je wel het enige dat verandert is is dat ze nu niet meer het hele jaar buiten staat in de wintermaanden staat ze nu in een rijbak met uitloop stal