Ik heb diverse rijbroeken,maar ze zijn allemaal effen van kleur. Nu komt GELUKKIG het voorjaar er weer aan, EN ik wil een nieuwe broek. Voor dames zijn er allerlei ruitjes, En daar zit dan ook meestal roze ingewerkt. MAAR is er iemand/of weet er iemand een soort ruitjes oid broek die meer geschikt is voor heren?? Het is zowieso zielig gesteld met rijkleding voor heren O'ja ik ben ongeveer 1.65 cm dus maatgeving is niet zo moeilijk.
Zois
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-13 11:56
Dat kan ik me voorstellen,want om 278 verschillende broeken online te zetten is nogal een werk,maar ik zal het in de gaten houden. Het enigste nadeel is dat je niet echt in de buurt zit,maar daar heb je fotos en de post voor
Haha, ik heb nog veel meer want in bijv. maat 46 damesmaat heb ik dan weer heel andere kleuren en types. En dan de kindermaten nog en de herenbroeken, en de jodhpurbroeken. Heb echt honderden verschillende broeken! En als je je spijkerbroekmaat weet, dan kan ik wel inschatten welke damesmaat dat is. groetjes, Agnes
reclame-reacties heb ik verwijderd. Iemand die de TS wil attenderen op zijn/haar producten kan een PB sturen. Hier worden alleen ervaringen gedeeld over verschillende 'herenrijbroeken'.
Zois
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-13 16:22
Hoi Revanches, Kan me voorstellen dat reclames verwijderd worden,maar waar het me omgaat of iemand merken of types rijbroeken kent die niet zo "saai "zijn.
Dan wel de vraag wat heb je te besteden? Pikeur, kingsland bv hebben ook mooie herenbroeken in bv spijkerstof(of nou ja het lijkt er veel op)maar helaas kosten die gelijk ook behoorlijk wat
Zois
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-13 20:35
Dat kan wel kloppen,maar om een megadure broek te kopen,en daar het hele seizoen mee rond te lopen is niet mijn ding. Ik hou wel eens van wat afwisseling.