Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lovelyd schreef:Zijn er geen mensen die echt een back on track nekbeschermers hebben en deze ook gebruiken?
Geeft het steun? of is het gewoon als een warme deken ofzo?
En nee het is imo niet extra of lekker warm. Het is niet eens als een warme deken. En gebruiken doe ik em ook al niet meer. Ik word na 4 uur met dat ding om helemaal raar in m'n hoofd, en moet em dan ook echt heel dringend afdoen. Wordt ook voor gewaarschuwd dat je lichaam erop kan reageren. Als uitleg je moet dus beginnen met 4 uur dat ding om, en van daaruit uitbouwen. Maar meer dan die 4 uur red ik niet eens.
) het helpt wel om op m'n houding te letten, maar dat is zo moeilijk! Het zou fijn zijn als er gewoon 'iets' is waardoor het overgaat.
vooral nu het zo koud is, is het moeilijk om mn schouders te ontspannen, en stress speelt voor mij ook een grote rol. als bij jou de klachten ook hoger zitten, is het misschien fijner iets warms zoals bijvoorbeeld een pittenzak over je schouders te leggen dan een band in je rug, maar met de back on track heb ik geen ervaring, dus het is maar een idee. CaPrIoLe`79 schreef:Voor de spieren tussen je schouderbladen is het ook heel fijn om een sport bh met een sportrug te dragen, die ondersteunt de spieren in de bovenrug. zoiets
soesita schreef:CaPrIoLe`79 schreef:Voor de spieren tussen je schouderbladen is het ook heel fijn om een sport bh met een sportrug te dragen, die ondersteunt de spieren in de bovenrug. zoiets
Yep. Is helaas in mijn cupgrootte (DD/E) moeilijk te krijgen. Anders zou ik er zo voor gaan.