[PG] Gezocht tinkermerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ringelberg

[PG] Gezocht tinkermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 22:57

Ik zoek mijn oude tinkermerrie.Ik heb haar gekocht in 1998 of 99 bij Peter van Helden in Berschenhoek.Ze was toen net geimportyeerd uit Engeland en negen maanden oud.

Omdat ze last bleef houden van veel uitvloei uit haar neus en longproblemen is ze terug gegaan naar de handelaar.Ik ben een paar dagen later nog een keer gaan kijken en toen was ze helemaal schoon.Ik vermoed door een kuurtje ventipulmin(wat ze bij mij al 2 keer gehad had in 4 weken).

Volgens Peter van Helden is ze verkocht naar iemand in het oosten of noorden van het land.Ik ben erg benieuwd of ze nog leeft en of het goed gaat met haar.

Haar naam was toen Gwendolyn.

Foto is niet van zo goed kwaliteit,is een foto van een foto. Ik denk dat ze nu wel een schimel is ondertussen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-01-13 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:29

Bij schimmelmerrie denk ik eigenlijk alleen maar aan 1 persoon: Sharianne met haar schimmeltinkers.
Zie haar website: White Tinker Stable

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 23:12

ik zal eens contact met haar opnemen ;)

Misschien hier maar een slotje op zetten,er komen weinig reacties
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 17-03-13 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.