Goede, warme en betaalbare rijhandschoenen? Welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Goede, warme en betaalbare rijhandschoenen? Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 11:16

Ik ben op zoek naar rijhandschoenen die warm zijn, maar ook betaalbaar zijn?
Ik heb op internet winterrijdhandschoenen van BR gezien, die zien er wel goed uit, misschien heeft iemand met deze ervaringen of met andere?

Den_Quen

Re: Goede, warme en betaalbare rijhandschoenen? Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:20

Ik heb ook nog altijd niet de perfecte gevonden. Bij die dikke handschoenen glijden de teugels weg, en bij die dunne komt de kou er alsnog doorheen!

Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:30

Ik heb de perfecte handschoen gevonden: niet goedkoop en je hebt er ook een 12V acculader voor nodig. Maar ik ben nog nooit zo blij geweest met een aankoop :) Ik heb ze gevonden bij verwarmdehandschoen.nl. Het zijn vrij dunne handschoenen die je dus aan de lader kan leggen. Dan worden ze lekker warm en als ze goed zijn opgeladen, trek je de handschoenen warm aan en dan behouden ze die warmte gedurende 5 uur. Je kan er prima mee rijden, ze zijn dun, wind- en waterdicht, en warm!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:45

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:00

Den_Quen schreef:
Ik heb ook nog altijd niet de perfecte gevonden. Bij die dikke handschoenen glijden de teugels weg, en bij die dunne komt de kou er alsnog doorheen!

Dat probleem heb ik ook altijd! Nu heb ik de WinterSilk van Tredstep en die bevallen mij goed! http://www.hetruyterhuys.be/index.php?p ... &Itemid=11

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:54

Ik heb gewoon een paar winterhandschoentjes van global. Ze zijn mooi dun maar toch warm genoeg door de thinsulate voering. Daarnaast zijn bovenop van een soort nep leer, hierdoor gaat de wint er niet doorheen. Ze waren rond de 20 euro geloof ik en ze gaan al een paar weken mee.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:00

Roeckl.

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:10

Ik heb Anky rijhandschoenen, ja.. ze kosten misschien geen 10 euro, maar ze zijn het zeker waard.
Ook al zijn ze gevoerd, je voelt nog precies wat je in je handen hebt, waar ik vaak problemen mee heb als ik met handschoenen rijdt. Echter zijn deze handschoenen heel fijn en heb je een goede grip.

http://www.ooteman.nl/dames/fashion-win ... a013-zwart

StephanieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:11

Mondoni fleece gevoerde winter-rijhandschoenen! Ik wil niet meer anders ;) en maar 12 eurotjes:)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:12

En weet je wat perfect is? Handschoenen die in geen enkele paardenzaak te vinden zijn.
Handschoentjes met halve vingers, en daarover heen nog een flapje. Dus handschoenen en wanten in 1, van een lekkere warme stof.
Je pink kan door de opening van de want heen om de teugel, dus daar heb je geen last van.

Edit: Weet je wat ik perfect vind.. (Ipv weet je wat perfect is).

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:16

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:25

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:27

Rosanna schreef:
Ik heb de perfecte handschoen gevonden: niet goedkoop en je hebt er ook een 12V acculader voor nodig. Maar ik ben nog nooit zo blij geweest met een aankoop :) Ik heb ze gevonden bij verwarmdehandschoen.nl. Het zijn vrij dunne handschoenen die je dus aan de lader kan leggen. Dan worden ze lekker warm en als ze goed zijn opgeladen, trek je de handschoenen warm aan en dan behouden ze die warmte gedurende 5 uur. Je kan er prima mee rijden, ze zijn dun, wind- en waterdicht, en warm!

Lijke me heerlijke handschoenen!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:45

Polartec van Roeckl.........heb 2 paar en blijven netjes, ook na het wassen. Kan er prima mee rijden en heb warme handjes!

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:04

Heb ooit eens heel fijne handschoenen met Mountain Horse gehad, maar zij hebben ze niet meer en sindsdien zoek ik naar dé handschoen. Maar ga ook eens kijken op de site die Rosanna noemt, lijkt me wel wat, hebben ze dat ook voor in je schoenen? :+

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:10

heb laatst nepleren handschoenen gehaald met strass steentjes bij de action.. waren eigelijk bedoeld voor op stal bij het voeren e,d maar heb er meerdere keren mee gereden nu en er komt werkelijk 0,0 koude lucht doorheen. ook glijden de teugels niet uit mijn handen . waren nog geen 3 euro maar echt een heerlijke aankoop.

Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:37

ASF, ze hebben van alles wat je aan de lader kan leggen: sokken, jassen, noem maar op :D . Maar wat Natasja schrijft vind ik ook cool, dat je gewoon bij de Action denkt een paar goedkope handschoenen te kopen voor op stal, en dat die dan superlekker zijn bij het rijden!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 13:45

Ja, dat is echt leuk! Zal daar ook nog eens ff kijken. :)

hafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:41

goedkope handschoenen zijn meestal slechte handschoenen (niet altijd maar meestal)
je kan beter kijken waar ze duurder in de sale zijn of op marktplaats daar worden ook welleens nieuwe
leren handschoen voor een scherpe prijs verkocht... :D

poeki01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:18

quintusgl schreef:
Polartec van Roeckl.........heb 2 paar en blijven netjes, ook na het wassen. Kan er prima mee rijden en heb warme handjes!

Inderdaad! ik heb ook polartec van Roeckl, ben er super tevreden over! gebruik ze ook tussendoor want ze zijn warmer als m'n andere handschoenen en toch redelijk dun dat ik ze makkelijk mee kan nemen :)

Roomsx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:11

ik zoek ook nog echte handschoenen om mee te rijden, maar op dit moment niet zoveel geld dus nu rijd ik gewoon met hema handschoenen. :')