Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb ze gevonden bij verwarmdehandschoen.nl. Het zijn vrij dunne handschoenen die je dus aan de lader kan leggen. Dan worden ze lekker warm en als ze goed zijn opgeladen, trek je de handschoenen warm aan en dan behouden ze die warmte gedurende 5 uur. Je kan er prima mee rijden, ze zijn dun, wind- en waterdicht, en warm! Den_Quen schreef:Ik heb ook nog altijd niet de perfecte gevonden. Bij die dikke handschoenen glijden de teugels weg, en bij die dunne komt de kou er alsnog doorheen!

Anne_GTI schreef:
Rosanna schreef:Ik heb de perfecte handschoen gevonden: niet goedkoop en je hebt er ook een 12V acculader voor nodig. Maar ik ben nog nooit zo blij geweest met een aankoopIk heb ze gevonden bij verwarmdehandschoen.nl. Het zijn vrij dunne handschoenen die je dus aan de lader kan leggen. Dan worden ze lekker warm en als ze goed zijn opgeladen, trek je de handschoenen warm aan en dan behouden ze die warmte gedurende 5 uur. Je kan er prima mee rijden, ze zijn dun, wind- en waterdicht, en warm!
quintusgl schreef:Polartec van Roeckl.........heb 2 paar en blijven netjes, ook na het wassen. Kan er prima mee rijden en heb warme handjes!