Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ketly schreef:Waarom heb je het bonnetje weggegooid? Nooit slim om te doen. Mijn ervaring is wel goed, helaas hadden ze mijn maat niet. Wel goed service en ze zoeken precies iets wat bij je past. Watvoor kuithoogte en kuitwijdte heb je?
Iselda schreef:Ik heb leren rijlaarzen van Epplejeck, heb ze nu ruim een jaar. Gaat prima hoor!
Zit zo'n laagje overheen, weet ff niet meer hoe dat heet![]()
Enige probleem is dat ze niet genoeg zijn ingezakt, waardoor ze nu eigenlijk helemaal niet lekker zitten hihi, maar ga daar nog even zo'n inlegblokje voor halen.
Welke rijlaarzen van EJ wil je nu kopen dan ??
renskesanne schreef:deze wil ik nu graag hebben.
renskesanne schreef:deze wil ik nu graag hebben.
verastar1 schreef:renskesanne schreef:deze wil ik nu graag hebben.
die heb ik ook van ej alleen metveters voor. Ik vind ze heel fijn en is niks mis mee met de zool ofzo.
Ik had een halster voor mijn verjaardag gekregen maar paste niet. toen heeft mijn moeder gebeld dat we niet in de buurt wonen of we hem nog een maat groter konde ruilen. en hadden geen bon en na 2 maanden geruilt
verastar1 schreef:jaa en het is handig om te bellen of ze er nog zijn in jou maat anders rj jeer voor niks heen. o je woont er in de buurt. ze zitten heel lekker vind ik
Iselda schreef:De laarzen die jij graag wilt hebben, heb ik heel toevallig zelf ook![]()
Ze bevallen mij wel prima hoor!
Ik denk alleen dat ik ze iets te groot heb gekocht en ze zijn dus niet genoeg ingezakt, maar dat is op te lossen met een blokje erin!
Ik zou gewoon heen gaan, daar kunnen ze je helpen met passen en met kijken wat voor laarzen geschikt zijn voor jou!
Succes met zoeken
renskesanne schreef:verastar1 schreef:jaa en het is handig om te bellen of ze er nog zijn in jou maat anders rj jeer voor niks heen. o je woont er in de buurt. ze zitten heel lekker vind ik
ik was met me vader naar die in gronningen gegaan. al moet ik wel even wachten want meestal geef ik mijn geld meteen uit. en ben heel slecht in sparen. om precies te zijn alles want heb laatst me laatste geld uitgegeven

.