epplejeck paardrijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

renskesanne

epplejeck paardrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 16:33

hall iedereen een tijd geleden vorige zomervakantie ongeveer. was ik met me vader naar de epplejeck gegaan ik had een nieuw cap en nieuw (rubbere) paardrijlaarzen gekregen. alleen na 2 keer dragen zagt de zool al los en die had ik er na een tijdje uit gehaald omdat het een bal werdt en kon ik me laarzen niet aan.
en ik kon de laarsen niet meer inruilen omdat we het bonnetje weg hadden gegooit.
allemaal goed en wel een weekje later 3 keer gedragen ofzo zat er weer zo'n bal er in maar dan van de andere kant van de zool. in de zelfde laars. die er gisteravond uit gehaald. maar hebben meer mensen zulke ervaringen met epplejeck paardrijlaarzen. want wil daar nu graag leren paardrijlaarzen kopen maar weet niet of ik het beter ergens anders kan kopen.

chloeve

Re: epplejeck paardrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:19

welke wil je nu kopen? het verschilt nogal namelijk

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:21

Waarom heb je het bonnetje weggegooid? Nooit slim om te doen. Mijn ervaring is wel goed, helaas hadden ze mijn maat niet. Wel goed service en ze zoeken precies iets wat bij je past. Watvoor kuithoogte en kuitwijdte heb je?

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 18:21

deze wil ik nu graag hebben.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:22

Ik heb leren rijlaarzen van Epplejeck, heb ze nu ruim een jaar. Gaat prima hoor!
Zit zo'n laagje overheen, weet ff niet meer hoe dat heet :+

Enige probleem is dat ze niet genoeg zijn ingezakt, waardoor ze nu eigenlijk helemaal niet lekker zitten hihi, maar ga daar nog even zo'n inlegblokje voor halen.

Welke rijlaarzen van EJ wil je nu kopen dan ??

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 18:23

Ketly schreef:
Waarom heb je het bonnetje weggegooid? Nooit slim om te doen. Mijn ervaring is wel goed, helaas hadden ze mijn maat niet. Wel goed service en ze zoeken precies iets wat bij je past. Watvoor kuithoogte en kuitwijdte heb je?

ik heb niet veel verstand van leren laarzen en kuitmaat enzo weet ik niet en had ze van me vader gekregen en hij had al het bonnetje al weg gegooid.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 18:24

Iselda schreef:
Ik heb leren rijlaarzen van Epplejeck, heb ze nu ruim een jaar. Gaat prima hoor!
Zit zo'n laagje overheen, weet ff niet meer hoe dat heet :+

Enige probleem is dat ze niet genoeg zijn ingezakt, waardoor ze nu eigenlijk helemaal niet lekker zitten hihi, maar ga daar nog even zo'n inlegblokje voor halen.

Welke rijlaarzen van EJ wil je nu kopen dan ??

renskesanne schreef:

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:25

renskesanne schreef:

die heb ik ook van ej alleen metveters voor. Ik vind ze heel fijn en is niks mis mee met de zool ofzo.

Ik had een halster voor mijn verjaardag gekregen maar paste niet. toen heeft mijn moeder gebeld dat we niet in de buurt wonen of we hem nog een maat groter konde ruilen. en hadden geen bon en na 2 maanden geruilt

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:26

Je moet je kuithoogte en kuitmaat even opmeten, dit staat in de maattabel van Epplejeck. Dan moet je heengaan, de goede maat passen en kijken of het lekker zit. Inderdaad wel goed dat je even van anderen hoort watvoor ervaringen ze ermee hebben.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 18:26

verastar1 schreef:
renskesanne schreef:

die heb ik ook van ej alleen metveters voor. Ik vind ze heel fijn en is niks mis mee met de zool ofzo.

Ik had een halster voor mijn verjaardag gekregen maar paste niet. toen heeft mijn moeder gebeld dat we niet in de buurt wonen of we hem nog een maat groter konde ruilen. en hadden geen bon en na 2 maanden geruilt

maar dit was afgelopen zomervakantie is we wat langer geleden.

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:27

jaa en het is handig om te bellen of ze er nog zijn in jou maat anders rj jeer voor niks heen. o je woont er in de buurt. ze zitten heel lekker vind ik

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:28

De laarzen die jij graag wilt hebben, heb ik heel toevallig zelf ook :)

Ze bevallen mij wel prima hoor!
Ik denk alleen dat ik ze iets te groot heb gekocht en ze zijn dus niet genoeg ingezakt, maar dat is op te lossen met een blokje erin!

Ik zou gewoon heen gaan, daar kunnen ze je helpen met passen en met kijken wat voor laarzen geschikt zijn voor jou!

Succes met zoeken :)

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 18:30

verastar1 schreef:
jaa en het is handig om te bellen of ze er nog zijn in jou maat anders rj jeer voor niks heen. o je woont er in de buurt. ze zitten heel lekker vind ik

ik was met me vader naar die in gronningen gegaan. al moet ik wel even wachten want meestal geef ik mijn geld meteen uit. en ben heel slecht in sparen. om precies te zijn alles want heb laatst me laatste geld uitgegeven :+

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:30

Iselda schreef:
De laarzen die jij graag wilt hebben, heb ik heel toevallig zelf ook :)

Ze bevallen mij wel prima hoor!
Ik denk alleen dat ik ze iets te groot heb gekocht en ze zijn dus niet genoeg ingezakt, maar dat is op te lossen met een blokje erin!

Ik zou gewoon heen gaan, daar kunnen ze je helpen met passen en met kijken wat voor laarzen geschikt zijn voor jou!

Succes met zoeken :)

hihi heb ik ook. maar je moet ze zelf ok vooral passen wat lekker zit!

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:31

renskesanne schreef:
verastar1 schreef:

ik was met me vader naar die in gronningen gegaan. al moet ik wel even wachten want meestal geef ik mijn geld meteen uit. en ben heel slecht in sparen. om precies te zijn alles want heb laatst me laatste geld uitgegeven :+

ik ga altijd naar zwolle.

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:34

Ik heb de laarzen die je wilt ook! Alleen absoluut geen goede ervaring mee. Dit is mijn derde paar al. De rits gaat continu stuk, het hielstuk begaf het constant, en bij mijn nu derde paar is de rits lam. Ik ben er echt heeeelemaal klaar mee...

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:35

je et toch half jaar grantie.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:35

ik heb precies dezelfde laarzen en ik vind ze heel fijn (heb ze nog maar een paar keer aangehad want heb ze begin oktober gekregen en door het weer nog maar 1x kunnen rijden, maar vond ze heerlijk zitten!

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:59

Ik heb ook rubbere die zool is waardeloos(niet van ej)
ik kan er nu alleen nog uit met plastic zakjes uit -_-
Ik moet nieuwe!! Leren weet niet precies welke(speciale voor het nk carrousel)

Kortom; ik weet wat je bedoeld met de losse zool! Echt vervelend

Sanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:12

Ik heb ze ook :)
Heb er wel goede ervaringen mee en zijn voor die prijs prima laarzen.
Ik heb ze ongeveer anderhalf jaar gebruikt en de binnenkant word nu wel een beetje kaal, maar verder is alles prima heb nog nooit problemen met de rits gehad oid.
Heb ze nu overigens ook te koop staan wegens stoppen met rijden ;)

indielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:33

bij rubberen laarzen heb ik altijd gehad dat de binnenkant kapot gaan. ligt niet perse aan epplejeck. die je nu wilt gaan kopen zijn heel fijn en goed

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:58

Ik heb verschillende laarzen van de EJ gehad, maar ben er niet echt over te spreken.
Eerst had ik leren laarzen net zoals jouw linkje hierboven in een reactie, maar ondanks goed poetsen (ben heel zuinig op mijn spullen!) werd de binnenkant helemaal bleek en verkleurde de laarzen naar een groen-grijsachtige kleur, niet echt een aanrader :( .

Dan heb ik ook nog kunstleren van de EJ gehad, maar de dag nadat ik ze gekocht had kon ik gelijk al weer terug naar de winkel, omdat ik ineens uit het niets uit mijn rits was gescheurd aan de linkerlaars, en ik had er nog niet eens mee gereden.

Service vond ik dan weer wel netjes, de verkoopster nam ze gelijk terug en kon gelijk een ander paar meenemen, dus daar heb ik niks over te klagen.

Ik zou als ik jou was voor een iets degelijker merk gaan, er zijn best leuke laarzen te vinden in dezelfde prijsklasse als die van de EJ, maar toch van betere kwaliteit zijn. Zo heeft Divoza veel goede (synthetische) laarzen voor een niet al te hoge prijs.

Succes met zoeken!