Wij willen een week op vakantie met onze paarden op de Veluwe, in de week van 20 juli of 27 juli. Wij zijn met 4 volwassenen en 1 kind van 12 jaar, met 2- of 3 paarden.
We hebben geen tent of caravan, dus we willen in een bungalow, appartement, chalet oid. De paarden willen we op hetzelfde terrein stallen, of op loopafstand. Graag in een box, met mogelijkheid tot weidegang (niet 24/7 op de wei).
Ik ben al een aantal keer op de Veluwe op vakantie geweest met mijn paard, in de omgeving van Kootwijk. Ik vind deze omgeving fantastisch, dus als het daar in de buurt is zou het top zijn. Maar ergens anders is ook prima, alleen willen we niet langer hoeven rijden dan zo'n 2 uur vanaf Den Haag. Dus Drenthe, Friesland etc zijn geen optie. We willen wel in de bossen rijden, we hebben thuis namelijk het strand om de hoek dus daarvoor hoeven we niet op vakantie

Ik hoop dat iemand met een leuke tip komt, wij zien namelijk door de bomen het bos niet meer!
Alvast bedankt!
Groetjes Fabienne

want er zijn veel plekken waar je heerlijk vakantie kan vieren. Ben een beetje bevooroordeeld wbt Camping Boszicht
het is er gewoon erg gezellig.
Ik wist dat ze de boel op de schop namen, maar ik wist niet dat het resultaat er al was.