Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij hebben een losse zadelkamer en die kan je gewoon tot aan de poetsplaats verrijden, ik vind het handig! Wij zetten de kast vast naast het schot aan de stang, dus echt op de plaats voor een ander paard. Meestal rijden wij toch maar met 1 paard dus dan is dat wel ideaal. Met de kast in de trailer kan je enkel de voorlader niet gebruiken tenzij be eerst de kast verrijd natuurlijk. Wij hebben voor de ifor gekozen vanwege zijn degelijkheid, het is een veilige trailer en heeft een super wegligging!
.Sizzle schreef:Ik heb er pas een besteld![]()
Ze zijn inderdaad erg zwaar (900-1000). Maar hebben binnen ontzettend veel ruimte.
Bovendien gewoon onderhoudsvriendelijk.
Ik heb bewust geen trailer met zadelkamer. Dat verkleint de ruimte en ik heb iets te veel paarden gekent die proberen om daar een gaatje in te 'graven' omdat de baas dan moet reageren en je dus aandacht krijgt.
Mijn auto is groot zat voor mijn materiaal.
Het enige waar ik nog niet zeker van ben is waar je het hooinet aan vast maakt.
Bentleyyy schreef:Qua onderhoud is het ook heel gemakkelijk, omdat het zo een degelijke trailer is kan je hem gewoon met een drukspuit helemaal zuiver maken en hij zal er niet rot van worden.
Albert schreef:Maar je moet wel goed op de kit in de naden blijven letten want anders gaan de wanden wel rotten.
Tussen de buitenlagen van de wanden zit nl gewoon hout wat kan gaan rotten als de kit niet meer goed is!