en ik bedacht me dat het best lekker is om af en toe te kunnen rijden met muziek op mijn oren (in de bak, niet buiten erf dus) vanwege het ritme, het liedje, oefenen voor iets... Nu heb ik alleen hele lastige oren
ze zijn nogal euhm... klein. De normale oortelefoontjes die je bij zo'n aparaat krijgt krijg ik niet in mijn oortjes gepropt. ze ploppen er steeds uit. Nu heb ik heel goedkope in-ears gehaald en de kleine dopjes erop gezet. Deze blijven met gewoon lopen redelijk zitten, hoewel ze er ook dan uitvallen. Maar ik denk met cap op, hoge jas wat er langs komt, drafje-doorzit... dat ze er zeker zo uit vliegen. Ik zie ook in-ears met een soort beugeltje ofzo om je oor heen. Lijkt mij een stuk beter blijven zitten maar ze zijn duur
Dus om nou zomaar iets te bestellen... Ik bedacht me dat er wrs meer Bokkers zijn die met muziek op rijden. Dus: welke oordopjes draag jij/ heb je beste of juiste zeer slechte ervaring mee?(Ik hoef geen commentaar op het rijden met muziek aan. Ik ga er niet mee in het verkeer rijden, slechts in binnen- of buitenbak. En als ze eenmaal met rijden blijven zitten zijn ze natuurlijk ook geschikt voor indoen op andere momenten
)