Rare titel, maar ik zal het eerst even uit leggen
Een tijdje geleden vond ik enkele super gave outdoorlaarsjes van Aigle voor een heel klein prijsje in een uitverkoop. Ik ben echt super tevreden met ze. Ik wou graag chaps kopen, mits dat fijner rijd, nou, had het beter niet gedaan.. In de winkel waar we waren, waren alle mooie kleuren niet in mijn maat. Er waren wel bruin-achtige chaps, de kleur was niet echt duidelijk in de winkel, en ze zaten best lekker. Bovendien kregen we nog een korting, dus huppa meegenomen. Maar, wàt heb ik dat beklaagd.. Verschrikkelijk. Je kan me nu verwend noemen, maar ergens stoort het me echt enorm.. Ik vind de kleur echt zo lelijk. Moeder wilt geen nieuwe kopen en ik geef haar gelijk hoor, want voor de rest zitten ze wel fijn. Heb vandaag voor de eerste keer er mee gereden. Maar het was echt een gevecht om ze aan te krijgen.. In de winkel had ik slechts één chap gepast. Eentje ging dicht als een tierelier, de andere.. Ik heb daar zitten prutsen zeg! Geraakte gewoon niét dicht. Uiteindelijk na een tijd wrikken en wringen is het gelukt..
Nu, heeft iemand dé tip om de chaps een beetje mooier bruin te krijgen? Of moet ik er maar mee leren leven (
) ? Even een beeld scheppen..
In het daglicht zijn de chaps echt paars