compliment voor de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

komiekbinkie

compliment voor de jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:11

Vandaag voor het eerst met onze 3 jarige op wedstrijd geweest in Lisse. Toen hij de rijbaan in ging was hij natuurlijk best gespannen. In Lisse is het heerlijk rijden en een goede oefening voor een jong paard omdat bijna de gehele zijkant uit raam naar kantine beslaat.
Op het moment dat ons paard de ring in ging begon in de kantine de prijsuitreiking en ging daarna iedereen opstaan en jassen aan doen. Dat was wel heel veel reuring ineens voor ons puppie. De jury gaf vriendelijk te kennen dat er nog even rondgestapt mocht worden en na 3 rondjes wennen kon de proef beginnen. Heel fijn dat de jury dit toestond (misschien ook omdat er HC gestart werd). Nu kon ons paard rustig de twee proefjes rijden, anders was het misschien wel een drama geworden. Bij deze; JURY BEDANKT!!! En ook voor de complimenten onder het protocol. _/-\o_

Sanny_lief

Re: compliment voor de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:14

Gelukkig ben ik ook wel een paar keer zo'n jury tegen gekomen. Neem je tijd maar even. Als je klaar bent horen we het wel. Zo fijn! Dus ik volg jouw voorbeeld: BEDANKT JURYLEDEN DIE REKENING HOUDEN MET MINDER STOERE PAARDEN!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:14

Leuk dat je dit meldt.

komiekbinkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:16

Gemoppert wordt er genoeg dus ook een compliment mag gemeld worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:17

+:)+

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:18

.
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 17:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:18

Ja, altijd fijn toch! :D

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:19

Goed bezig! +:)+ :))

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:20

Ja, ik heb het ook al een keer gehad..

Kreeg ik mooi de tijd!

Ook al eens helemaal niet, maar dat laten we maar even buiten beschouwing nu.. ;)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:25

Afgelopen zondag ook alle tijd gekregen voor mijn paard toen ik de ring in ging. Achter het juryhok een open kantine op 1e verdieping en een loopgang. Mijn normaal stoere bink vond het doodeng (andere paarden ook). Kreeg ruim de tijd. Mocht zelfs iemand komen helpen. Helaas 1e proef hierdoor verprutst, maar 2e proef veel beter. Dus bedankt, mevrouw de jury.

MilaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:10

Wat leuk om te horen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:10

Had ik laatst ook. Onze tweede dressuurwedstrijd onder het zadel. Vreemde binnenbak, heel kijkerig. Ik mocht de tijd nemen om alle spiegels en de tribune te passeren. En had na een tijdje zoiets van: mag ik nu? Was erg prettig.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 17:47

_/-\o_ +:)+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 18:48

Dat is altijd fijn!
Ik vind het alleen jammer dat maar weinig juryleden een binnenvetter herkennen. Ik moet met mijn zwarte bijna altijd direct beginnen, nog geen rondje de tijd, omdat hij blijkbaar cool oogt, maar hij is juist supergespannen en explodeert vanuit het niks. Dus ik voel me soms een beetje genaaid als ik zie dat de combi na me ruim de tijd krijgt terwijl ik gelijk aan de bak moet en dan vaak terugzie op het protocol 'jammer van de spanning' -O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 18:42

Urielle schreef:
Dat is altijd fijn!
Ik vind het alleen jammer dat maar weinig juryleden een binnenvetter herkennen. Ik moet met mijn zwarte bijna altijd direct beginnen, nog geen rondje de tijd, omdat hij blijkbaar cool oogt, maar hij is juist supergespannen en explodeert vanuit het niks. Dus ik voel me soms een beetje genaaid als ik zie dat de combi na me ruim de tijd krijgt terwijl ik gelijk aan de bak moet en dan vaak terugzie op het protocol 'jammer van de spanning' -O-

Dat is soms natuurlijk ook moeilijk te zien.

Die van mij is ook zo.
Die komt de ring in en dat lijkt dan heel stoer zoals die binnenkomt, maar dat stoere is juist de spanning.
Ik voel dat heel goed, maar het ziet er juist uit alsof hij heel stoer is aan de buitenkant.

In de B en L had ik er nog niet zo heel veel last van, maar nu in de M, dan moet ik gelijk binnenkomen en halt houden..
Dat gaat prima, maar dan moet ik vanuit het halt houden weer voorwaarts in draf.. En daar gaat het mis, recht op het jury hokje af.

Chica_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:23

Urielle schreef:
Dat is altijd fijn!

Daar heb ik dus ook wel eens last van! Heel vervelend dat jury's dan denken dat mijn paard ontspannen is terwijl het voelt alsof hij op ontploffen staat!

LuckyPhantom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 20:45

Fijn zulke jury's die om de kanditaten geeft! top!

rocksyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:13

Leuk hoor, zo'n jury! Altijd fijn, dat de goede dan zowel de slechte punten benoemd worden.

chikohaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 02:19

Een van mijn vorige jonge paarden vloog stelselmatig de ring uit, dat was een vreselijk brutale tante. Je kan dan niets en je mag dan niets, tot ik een jury tegenkwam die uit der auto kwam, toen ik weer halverwege de proef op de parkeerplaats terecht kwam en zei.................aanpakken, ik kijk wel even niet!!

Daar was ik zo blij mee! Daarna ook nooit meer problemen gehad ( Maar heb die merrie ook letterlijk de ring in gemept :D)

shagya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 02:46

Het zijn net mensen zo'n jury.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:10

shagya schreef:
Het zijn net mensen zo'n jury.

amen :Y)

rocksyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 09:39

chikohaa schreef:
Een van mijn vorige jonge paarden vloog stelselmatig de ring uit, dat was een vreselijk brutale tante. Je kan dan niets en je mag dan niets, tot ik een jury tegenkwam die uit der auto kwam, toen ik weer halverwege de proef op de parkeerplaats terecht kwam en zei.................aanpakken, ik kijk wel even niet!!

Daar was ik zo blij mee! Daarna ook nooit meer problemen gehad ( Maar heb die merrie ook letterlijk de ring in gemept :D)

Ik heb liever dat ze een paard eens even goed doorpakken dan dat het paard wint.
Andersom heb ik er weer een bloedhekel aan, wanneer er gemept wordt wanneer het niet hoeft. Dan kom ik ook mijn auto wel even uit }>

Haha, een menselijke jury?? Nog nooit van gehoord :7