hallo, Ik en een vriendin willen oefencross gaan rijden maar we kunnen niet echt iets vinden. Tot nu toe hebben we alleen Rob Janssen, weten jullie verder nog iemand? Wel graag in Nederland, we komen zelf uit Den Bosch.
Ik heb laast een tijdje terug van Egbert van Roekel les gehad super leuk.. Ik denk dat de KNHS dit wel vaker organiseerd moet je de site een beetje in de gaten houden. Dit organiseeren ze dan gewoon op het KNHS terein in Ermelo.
Vedder zou ik de startlijsten een beetje in de gaaten houden en googlen. Succes!!
Rob Janssen heeft een leuk terrein in Hernen en geeft super les. Je kunt ook regiotrainingen volgen, dan krijg je ook les van hem op andere terreinen. https://sites.google.com/site/sgwtrainingrobjanssen/ Ysselsteyn heeft ook regiotrainingen, je kunt daar zelf ook van iemand les nemen (bijv Suus Bouten). In Baarle Nassau is ook een leuk terrein (fam Tuytelaars)
Onder de link hierboven vind je ook een overzicht van crossterreinen. Oefencrossen vind je op startlijsten en in het topic dat hier eerder al genoemd werd.