hoi allemaal, ik wil binnenkort officieel starten, ik weet dat je lid moet zijn van een vereniging, nou was mijn vraag: wat moet je naast je vereniging, nog meer betalen voor knhs?? Ik zag dat je een abo moet hebben op een tijdschrift ofzo (paard&sport)?? of heb ik het mis. Ik heb een pony dus ik wil lid worden bij de pony's dressuur, (springen) wie zou dit even voor mij uit kunnen zoeken??
milla99
Geplaatst: 12-01-13 20:32
Je moet een startpas betalen, het inschrijfgeld per wedstrijd, en bij mij komen er extra kosten bij van de vereniging. Dat is volgensmij 1 keer per jaar, zegmaar nog extra voor mensen die wedstrijden rijden.
Laatst bijgewerkt door milla99 op 12-01-13 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt
xx_denise_xx
Geplaatst: 12-01-13 20:32
Als ik het goed zeg is het zo:
-Je moet lid worden bij een vereniging. -Je moet een startpas aanvragen (hierbij krijg je automatisch de paard en sport) -en je hebt natuurlijk nog je inschrijfgeld per wedstrijd
Als je wilt springen moet je eerst minimaal 1 winstpunt halen in de B- Dressuur, hierna mag je springen.
xsarinax
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-13 20:34
startpas bedoel je denk ik?? XD @XX_Denise_xx - bedankt! En je begint altijd onderaan dus in de B of nog lager?
Sjira
Geplaatst: 12-01-13 20:35
Door lid te worden van de vereniging wordt je ook lid van de KNHS. Daar zit het blad al bij in. Als je wedstrijden gaat rijden moet je een startkaart aanvragen. Die is 75,50 per jaar. En dan nog het inschrijfgeld voor een wedstrijd. Dat is meestal rond een tientje.
Setteli
Geplaatst: 12-01-13 20:36
Lidmaatschap KNHS is 17 euro Abonnement P&S is 31,75 Startpas pony's is 57,50 En daarbij komt nog je lidmaatschap van he vereniging. (soms zitten daar de kosten van lidmaatschap KNHS in verwerkt)
xx_denise_xx
Geplaatst: 12-01-13 20:37
xsarinax schreef:
startpas bedoel je denk ik?? XD @XX_Denise_xx - bedankt! En je begint altijd onderaan dus in de B of nog lager?
Je begint altijd in de B ja, tenzij je natuurlijk Bixie wilt starten met een pony (dit is volgensmij maar tot 12 jaar). Stel nou dat jij al eerder een paard op een hoger niveau hebt uitgebracht en het paard wat je wilt starten ook al eens hoger is geklasseerd, dan mag je de hoogste gemeenschappelijke klasse starten.
Sjira
Geplaatst: 12-01-13 20:37
Ja altijd in de B tenzij jij en je paard los van elkaar al veel hoger zijn. Daar zijn regels voor. Kan je makkelijk terugvinden op de site van KNHS. (Tarieven overigens ook
ligt eraan wat je vereniging aan contributie heft. Soms zit het er bij in. Bij onze vereniging niet. Daar zit alleen die 17 euro bij in, abo P&S niet
Het is toch niet verplicht om een abbo bij de P&S te nemen? Bij mij zat het er idd in
Lisa_Ziva
Geplaatst: 13-01-13 12:27
je moet idd voor het blad paard en sport betalen, dat is geloof ik iets in de 40 euro. maar op de site van verenigingen staat eigenlijk altijd wel de prijzen en anders wel op de site van de KNHS
dat snap ik dus ook niet meer. bij de een wel en bij de ander niet.
Nayomie
Geplaatst: 13-01-13 13:19
xsarinax schreef:
Nayomie schreef:
Die abo zit er toch al bij?
dat snap ik dus ook niet meer. bij de een wel en bij de ander niet.
Als je betaald moet je even kijken of hij er wél of niet bij zit. Vaak staat het erbij of die abo erbij zit of niet.
xsarinax
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-13 13:27
dat snap ik dus ook niet meer. bij de een wel en bij de ander niet.[/quote] Als je betaald moet je even kijken of hij er wél of niet bij zit. Vaak staat het erbij of die abo erbij zit of niet.[/quote]
bij knhs of vereniging? want bij vereniging staat verder niks bij
Paard & Sport is verplicht bij een startpas (1 per adres). Je kan er voor kiezen om het niet aan te vinken, maar dan krijg je achteraf toch een reactie van de Knhs dat je een abonnement moet nemen.
Donnieboy
Geplaatst: 14-01-13 21:00
Verening en een startkaart dan kun je starten. Wel moet voor startkaart pony officieel gemeten zijn.