Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar daar ben ik te lui voor, ik wil haar ook niet sneller moeten afgeven snap je, als ik 1x in de maand rij is het veel
Paard komt elke dag buiten, ook bij koudere temperaturen; het is niet omdat ze artrose heeft dat ze is afgeschreven..
!!).. €1000-€1500. Maar ik moet eerlijk zijn, dat is gevoelsmatig dan.. Want toendertijd had ik dat bedrag nooit willen neerleggen, met het oog op de atrose. Ondertussen hebben we zo'n sterke band, dat ze in mijn ogen onbetaalbaar is.
) voor haar. Da's veel meer waard dan geld! Caira schreef:Mandy92 schreef:Vind ik ook. Wat deze man mij bood was 2 hectare land en twee vriendjes! Ideaal voor mijn paard, die lekker buiten wil staan!
Voor 10 min. Daarna laadt hij hem weer in en verkoopt hem aan de eerste de beste die zonder een keuringsrapport een paard koopt...

aikon schreef:TS wil je het je paard aan doen om de handel in te verdwijnen met alle ellende voor het paard van dien?
Als fokmerrie is ze niet geschikt, net als kuggur ben ik van mening dat dit soort dieren uit de fokkerij gehaald moeten worden om het genen bestand te verbeteren. Er lopen erg veel paarden rond met deze aandoening op jonge leeftijd.
Deze tijd is knudde om een gezond paard verkocht te krijgen voor een redelijke prijs.
Ik weet niet hoe erg de artrose, en hoe snel het gaat ontwikkelen, maar kies voor het welzijn van je paard. Persoonlijk zou ik kiezen voor de eeuwige groene weiden, als het dier niet meer kan blijven.
Zelfs als ze nooit meer zou mogen rijden, blijft ze gewoon lekker bij mij! Pas als zij zelf niet meer kan van de pijn, ben ik bereidt haar te laten gaan, en eerder niet, al is het maar om haar elke dag te kunnen los laten. Ik denk alleen wel dat de TS (of haar ouders) echt realtistisch moet zijn in de prijs, en inderdaad ook goed research doen naar een eventuele koper. Maar er zijn vast mensen zat die zo'n paard (tegen een eerlijke prijs
) een fijn thuis kunnen en willen geven! 
KimD schreef:@kuggur, inderdaad ook ik zou er bij in mijn handen klappen, vooral (nogmaals) in deze tijd!
@LDRD, er zijn mensen die het wel goed bedoelen. Zo is een van mijn pony's ook op een geweldig nieuw huisje beland, wat eigenlijk ook te mooi klonk.