ZeSteigert schreef:Mijn benen zijn vanaf mijn hak tot aan knie aan de zijkant ongeveer 37 cm en mijn kuit is op zn dikst 32 cm
@Lianne Het zou wel heel tof zijn als die toevallig zouden passen! Jodphurs (of hoe je het ook schrijft:p) vind ik ook geen probleem maar dat past mij ook niet. Ik heb liever laarzen, maar als er toevallig chaps en schoentjes op mn pad komen die perfect zijn ga ik dat natuurlijk niet laten liggen!
Volgens mij zijn mijn laarzen hoger... (ze zijn al wat gezakt gelukkig :s want bij mij kwamen ze dus ook in mijn knieholtes) heb net even gemeten (en nagevraagd) 43 cm hoog.
@idefix; dat geloof ik ook wel, het is "steviger" "minder bewegingsruimte" en ik moet er ook eerlijk bijzeggen dat ik ga rijden en dan buiten nog een stukje zelf loop en dan is het ideaal met chaps en schoenen
Voor het rijden op zich, snap ik leren laarzen echt wel! Maar vond het zelf toch wel heel anders rijden (Steviger? ehm.. kan het niet echt uitleggen... doordat je enkels "vast" zitten, liggen je benen sneller stil ofzo? Ook al bleek dat meer gevoelsmatig te zijn