wedstrijduitslagen van paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xanax

wedstrijduitslagen van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 13:37

Beste,

is er in nederland een algemene site waarop ik de wedstrijduitslagen van een paard zou kunnen opzoeken ?

Ik zou vermoeden dat dit bij KNHS te vinden zou zijn maar daar vind ik niet zodirect een zoekfunctie (maar moet je dan vermoedelijk lid voor zijn ?).

mvg

chrisje_83

Re: wedstrijduitslagen van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:48

Als je een mailtje stuurt naar de KNHS met de gegevens van het paard inclusief transpondernummer kunnen ze je zo de gegevens toesturen per mail. Op de site is dit inderdaad nergens te vinden.
Ik heb het een tijdje terug ook zo gedaan, en kreeg binnen een paar dagen antwoord.

xanax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 21:57

thnx voor de tip, vanmiddag mailtje gestuurd, nu reeds volledige uitslagen ontvangen :)

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:16

als je je inlogt op de KNHS site, dan staat er sportstanden volgens mij, en daar kan je ook al je wedstrijden en uitslagen zien.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:17

Maar dat geldt dan denk ik alleen voor de uitslagen bij de KNHS en niet voor eventuele andere uitslagen van dat paard?

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:24

Hoe bedoel je andere? Bij mij staan de uitslagen ook nog van de mensen voor mij erop.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:26

dominiquew schreef:
Hoe bedoel je andere? Bij mij staan de uitslagen ook nog van de mensen voor mij erop.

Ik bedoel van organisaties anders dan de KNHS. Dus uitslagen van wedstrijden die niet door de KNHS worden gereglementeerd.

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:33

ik denk het niet, ik denk dat daar een andere site voor is.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:37

Ja ik begrijp heus wel dat je die uitslagen niet op de site van KNHS kunt vinden. Maar dat is volgens mij geen antwoord op de vraag van TS. Ze wil weten waar je álle uitslagen van een paard kunt vinden.

xanax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 23:26

Dat ik ongereglementeerde wedstrijden niet kan terug vinden is niet zo erg.
Ik wou van een bepaald paard weten wat ze op dressuurwedstrijden gelopen had (weet dat ze in NL heeft gelopen).

ikzelf kan ook niet inloggen op knhs (niet erg nuttig als je in belgië woont), maar heb de info die ik zocht dus van knhs toegemailed gekregen.

mvg

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:04

dominiquew schreef:
als je je inlogt op de KNHS site, dan staat er sportstanden volgens mij, en daar kan je ook al je wedstrijden en uitslagen zien.

Dit is alleen van de paarden of pony's waar jij een startpas bij hebt of hebt gehad. Ik kan zo ook van de paarden en pony's zien die ik heb gereden wat ze nu lopen en wat ze bij mij hebben gelopen.
Voor een paard of pony die je op het oog hebt om eventueel te kopen of weet ik veel wat voor andere reden kan je dit zelf niet zien en moet je het gewoon navragen via de ledenservice van de KNHS.

Donnieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:14

Kun je dat niet op de site van KNHS vinden als je inlogt?

xanax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 22:21

Donnieboy schreef:
Kun je dat niet op de site van KNHS vinden als je inlogt?

Best in het vervolg het topic ietwat doornemen :)
Ik ben geen lid van KNHS (kom uit .be :p) + dit zou blijkbaar alleen met paarden kunnen waarvan je een startpas hebt ;)

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:15

Idd, als je zelf een startpas hebt, kun je inloggen op Mijnknhs. Daar staat dan het paard waarmee je gestart bent en welke wedstrijden je daarmee gedaan hebt. Maar niet iedereen kan daar zomaar bij komen ;) Zou ook wel een beetje raar wezen, denk ik...