Slecht lesgever op de ponyclub!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QuintySnoepy

Slecht lesgever op de ponyclub!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 16:50

Onze club heeft pas een nieuwe lesgever bij de club.
Ze geeft slecht les :( !
Ze is maar met een meisje bezig van onze ponyclub.
En dan zegt ze tegen mij ga eens galopperen en draait ze weer om!
Het ergste is dat een klein meisje ongeveer 7 jaar vroeg om te helpen om op het goede been licht te rijden.
De lesgever zij ja! Na de les heeft ze helemaal niks gezegt tegen haar helemaal niks!!! maar was weer met iemand anders uit de groep bezig!
Ook was niet eerlijk ze had belooft om te springen! heel veel kinderen uit mijn groep wilde dat graag. En de groep voor ons ook.
Maar toen kwam een meisje rijden die heeft eeen verzorg pony en komt niet vaak naar de club maar de keer toen we gingen springen wel.
En je raad het NEE geen springen omdat haar pony niet durft te springen! Zij zit in de 1ste groep. En daardoor mocht de 2de groep ook niet springen!
De lesgever zit ook heel erg veel op te scheppen! over haar paard dat internationaal springt! ( praat ze iedere week wel over)
Gelukkig heb ik nog 2 andere lesgevers die VEEL beter zijn!

Nadine_S

Re: Slecht lesgever op de ponyclub!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:52

Dat kun je beter tegen haar zeggen... Dan heeft ze er nog wat aan en kan ze het veranderen.

QuintySnoepy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 16:56

Broccoli schreef:
Dat kun je beter tegen haar zeggen... Dan heeft ze er nog wat aan en kan ze het veranderen.

Ik heb al gevraagt wat ik kan doen en of ik les krijg. Maar heeft geen zin iemand die bij de paarden rijdt die ook mijn prive les geeft die vindt haar ook heel slecht.
En heeft het volgensmij ook al gezt of gaat het nog doen!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:58

dan neem je lekker prive les van een ander of ga bij een andere club ipv hier over haar te zeuren :Y)

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:01

Ik zou of met haar in gesprek gaan, of niet meer lessen bij haar. Als je geen plezier meer beleeft aan t lessen houdt t op.

Kim1987kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:25

ik rij ook internationaal. rij soms wel eens in belgie. (woon vlak bij de grens haha)

maargoed.. ik zou er ook gewoon mee stoppen. als je er niets van leert, en er niets aan vindt, dan heeft t geen nut toch?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:26

Misschien in gesprek gaan met degene die de lessen/instructie regelt.
Als meer mensen het niks vinden zullen ze er wel wat aan gaan doen.

QuintySnoepy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 19:09

Kim1987kim schreef:
ik rij ook internationaal. rij soms wel eens in belgie. (woon vlak bij de grens haha)

maargoed.. ik zou er ook gewoon mee stoppen. als je er niets van leert, en er niets aan vindt, dan heeft t geen nut toch?

Ja het is wel zo, maar ze is er nog niet zo lang bij de ponylcub ze krijgt nog een kans :P

QuintySnoepy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 19:11

Lieke schreef:
Misschien in gesprek gaan met degene die de lessen/instructie regelt.
Als meer mensen het niks vinden zullen ze er wel wat aan gaan doen.

De oude (lieve) lesgever ging samen wonen en die had een nieuwe lesgever geregeld

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:14

Wat wil je met dit topic bereiken? Ik vind dat je erg onaardig over je instructrice schrijft, probeer het gesprek aan te gaan en de punten te noemen waar jij moeite mee hebt. Dat je een keer niet gaat springen omdat er iemand nieuw is, prima toch er komen toch nog meer lessen.

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 00:00

Of ga praten met het bestuur van de ponyclub met dit bericht bereik je niets mee

Sterrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:39

Gewoon lekker een andere instructie zoeken? En anders een klacht indienen bij iemand die er iets aan kan doen, want hier los je niets mee op. Succes!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:41

shilady schreef:
dan neem je lekker prive les van een ander of ga bij een andere club ipv hier over haar te zeuren :Y)

Iets minder kan ook wel hè?
Het kind is 13! Ik zou daar op mijn dertiende mijn mond ook niet over open hebben durven trekken!

Ts, heb je dit al met je ouders besproken? Misschien kunnen zij eens met de instructrice of de club gaan praten!