Ik had al wat topics gevonden maar die waren alweer van een lange tijd geleden. Ik moet mijn pony laten opmeten omdat ik een startpas wil aanvragen. Maar bij wie moet dat? Net belde ik iemand maar die doet het inmiddels al niet meer. Kunnen jullie mij hier bij helpen en hoeveel kost het ongeveer.
Vaak wordt zoiets wel bij een vereniging in de buurt geregeld. Misschien zou je de vereniging waar je lid van bent i.v.m. het KNHS even kunnen vragen waar in de buurt ponymetingen worden gedaan. Over de prijs weet ik je helaas niks te vertellen...
ik heb mijn pony laatst inclusief voorrijdkosten voor 40 euro laten meten, ik heb via de knhs site > knhs officials> ponymeters gekeken en he toen op google een lijst gezocht en heb de dichtstbijzijnde gebeld om naar mij toe te komen.
Bij ons wordt het op de club altijd geregeld en dat kost maar €3,- volgens mij
Manonislief
Geplaatst: 13-01-13 00:53
Ik woon in Woerden, mijn ponny moet dit jaar voor de laatste keer gemeten worden (is nu 8) Heb dit jaar mijn 1e startpas. Is het verplicht voor de wedstrijden je pony te laten meten? Ik heb een E pony, stokmaat 151. Volgens de KNHS hoeven alleen de pony's in de categorie D of lager gemeten te worden. Hoef ik dan niet????
Citaat site KNHS:
Voor de nationale federaties (in Nederland de KNHS) geldt dat alleen voor pony’s in de categorie D (met maximale stokmaat van 148 cm) of lager een FEI-ponypaspoort mag worden afgegeven. De stokmaat is de hoogte van een vierkant staand paard/pony zonder hoefijzers, gemeten van het hoogste punt van de schoft tot aan de grond.
Laatst bijgewerkt door Manonislief op 13-01-13 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb dus zelf iemand opgebeld zal eigenlijk afgelopen vrijdag moet komen. Maar hij is een beetje chaotisch! Hij zal ergens in deze dagen nog wel komen...
Amalarab
Geplaatst: 15-01-13 10:48
was 'vroeger' dus gratis he? ik schrik wel van de prijzen!
jasmijnz
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-13 10:49
Amalarab schreef:
was 'vroeger' dus gratis he? ik schrik wel van de prijzen!
Dat zal helemaal mooi zijn! Ik vind 20,- precies goed had voor mij niet meer hoeven te zijn!