Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zilver_boris schreef:hij staat alleen op de wei, heeft voor ik hem kocht altijd alleen gestaan 4jaar lang.
zilver_boris schreef:ben gewoon bang dat tja hij zo is qua karakter, maar ben niet bang voor hem ofzo heb al keer trap gehad toen bij de hoefsmid maar dat was voor ons allebei wennen. hij wil ook niet gelongeerd worden bijv. dan gaat hij steeds voor je staan dreigen en dan krijgt hij van mij er van langs met de zweep net zo lang tot hij ermee ophoudt, en als ik dan ga rijden op hem is hij ook nog aan het klieren. maar ligt het niet aan zijn leeftijd?
mensen die een paard al die jaren alleen laten staan. Ja, het zit in zijn karakter, nou dat valt nog te bezien, geef het paard maar weer de schuld!!
) zilver_boris schreef:hopelijk kunnen ze me als ik op nieuwe stal sta met meer paarden, me beter helpen ermee en tips geven wat te doen omdat hun wel ervaring hebben met paarden en waar ik nu sta totaal niet en dat mis ik heel erg bij hem.
zilver_boris schreef:@fransje vind het zelf ook erg sneu maar waar ik nu op stal sta mensen daar willen me niet helpen ook niet bijv. paard in groep gooien. daarom wil ik na een andere stal waar ze me wel willen helpen. wou ook altijd dat hij in een groep lekker kon staan want hij verdient ook voor mij een kans wil hem voor geen goud weg doen.