Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Aaronsroos schreef:Ja ik begon dan wel wat te denken idd dat er iets mis zou zijn, zadel ofzo. Maar ze is niet van mij en de eigenaar zegt dat ze altijd zo is. Zelfs als hij haar halster wil aandoen. Hij heeft nog zo'n merrie gehad zei hij die juist hetzelfde was als haar.
Ik merk wel dat als ik grondwerk doe het wel weer wat beter wordt in gedrag. Maar toch begin je je dan wel zorgen te maken en vragen te stellen. Ook begint ze momenteel wel héél erg uit te proberen.
Aaronsroos schreef:Ik vroeg me af, zou het ook een kwestie van leiderschap kunnen zijn soms? Zien hoe ver ze kan gaan in alles, zeker gezien haar leeftijd? Want op alle vlakken is ze wel erg aan het uitproberen. Of omdat ze tegenwoordig minder beweging krijgt, ik heb het heel erg druk wel door school. ( ze komt wel elke dag buiten.)
Aaronsroos schreef:Als ik iets wil uitzoeken zal het denk ik wel voor mij zijn. want hij denkt dat dit echt gewoon haar zijn is.![]()
En ja naar alle mensen toe, voor zover ik weet. Maar bij de kudde is ze het jonkie dat door de anderen wordt gedomineerd.,
En ik heb laatst les gehad,(heel goede lesgever) hij zegt dat ze mij en mijn hulpen niet accepteert, het is constant een gevecht tussen wie er doorzet en wint. Ik ben altijd te lief geweest en te vaak en veel lief gevraagd waardoor ze nu mijn leiderschap in vraag stelt en er tegenin mijn hulpen gaat. Alsook krijgt ze de laatste tijd erg weinig beweging en wordt ze chagrijniger.