Overzicht wedstrijden 2013?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Overzicht wedstrijden 2013?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 13:09

Omdat het al meer dan 15 jaar geleden is dat ik mijn laatste wedstrijd reed, weet ik niet meer hoe het werkt met inschrijven ed. Ik heb al nuttige info gevonden op bokt, maar wat ik niet kan vinden is of er een landelijk overzicht van wedstrijden is voor 2013, zodat je kunt zien waar wanneer je zou kunnen starten.
Weet iemand of zo'n overzicht bestaat?

FriesWytske

Re: Overzicht wedstrijden 2013?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:10

Wedstrijdplatform.nl Maar lang niet alle wedstrijden zijn al bekend. Ook kun je op KNHS.nl en dan de wedstrijdkalender

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 02:41

FriesWytske schreef:
Wedstrijdplatform.nl Maar lang niet alle wedstrijden zijn al bekend. Ook kun je op KNHS.nl en dan de wedstrijdkalender

Dank je! Ik heb even gekeken op beide sites, maar het leek idd alsof niet alle wedstrijden er op stonden. Zo kon ik geen wedstrijden vinden die pas in de zomer zijn. Zouden de data van wedstrijden in de zomer nog helemaal niet bekend zijn?

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 02:47

Data's zijn vaak al wel bekend bij de organiserende club, maar staan dan nog niet op startlijsten.nl

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 07:51

Die van de zomer staan er nog niet op, zijn meestal ook nog niet goedgekeurd en niet open voor inschrijving. Op de website van de kring staat meestal al wel een voorlopige kalender waar eea op staat, maar die data liggen nog niet vast. Vermoedelijk zal er in februari wel al eea voor de zomer opstaan.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 09:56

Ik start zelf in kring midden van limburg. Op de site www.knhskringmiddenlimburg.nl staat de outdoor kalender van 2013 voor alle wedstrijden in limburg.
Waarschijnlijk is er ook een website voor jou kring, even googlen :)
Verder goed de KNHS site en startlijsten.nl in de gaten houden.

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 10:08

Ik had ook die van limburg via de site die lucifertje beschrijft, maar uiteindelijk klopte daar niet zoveel van, er waren veel wedstrijden gewoon niet op die kalender gezet dus ik hield het niet meer bij. Heb nu ook even op die outdoor van 2013 gekeken, maar ik zie nergers selectiewedstrijden vor midden en zuid? Opzich kan die kalender wel handig zijn, maar ik zou startlijsten.nl, inschrijfsysteem.nl en concours.nl goed in de gateb houden.