Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Neonlight schreef:Voor BE geldt het gewicht van de aanhanger wat ie op dat moment is, dus niet wat ie mag wegen.Als je trailer 2400 beladen mag zijn, en je laadt hem zodat hij 2000 kilo weegt, geldt als je BE hebt die 2000 kilo voor het trekkend voertuig.
little_birdy schreef:Neonlight schreef:Voor BE geldt het gewicht van de aanhanger wat ie op dat moment is, dus niet wat ie mag wegen.Als je trailer 2400 beladen mag zijn, en je laadt hem zodat hij 2000 kilo weegt, geldt als je BE hebt die 2000 kilo voor het trekkend voertuig.
oh dat is geweldig
dat betekend dat onze auto dus een 2 paards trailer mag trekken met 1 paard erin omdat je alleen het gewicht hoeft te tellen wat die nu weegt oh toppie
(mijn vader heeft ook BE )
Eirikur schreef:little_birdy schreef:bedankt voor de tip ikke
ik denk dat mij vader dat wel weet (meer als 30 jaar ervaring)
maar zal hem er eens naar vragen
Dat zijn de gevaarlijksten, want die hebben hun E nog gratis bij B gekregen zonder er ook maar iets voor te hoeven leren of doen.
Karreman schreef:En waarom zou je een trekhaak van 1400 kg onder een auto monteren die bv1600 mag trekken?Kan misschien es een keer voorkomen bij het monteren van een gebruikte trekhaak van de sloop maar meestal past die dan niet onder de auto.
ikke schreef:Karreman schreef:En waarom zou je een trekhaak van 1400 kg onder een auto monteren die bv1600 mag trekken?Kan misschien es een keer voorkomen bij het monteren van een gebruikte trekhaak van de sloop maar meestal past die dan niet onder de auto.
Weet ik veel waarom iemand niet op z'n tellen past. Ik kan alleen constateren dat het voorkomt. En nee, het was geen tweedehandsje van de sloop........
Karreman schreef:ikke schreef:Weet ik veel waarom iemand niet op z'n tellen past. Ik kan alleen constateren dat het voorkomt. En nee, het was geen tweedehandsje van de sloop........
Dan moet ie toch bij de eerstvolgende APK door de mand vallen?
Eirikur schreef:Dat zijn de gevaarlijksten, want die hebben hun E nog gratis bij B gekregen zonder er ook maar iets voor te hoeven leren of doen.