Proef rijden met voorlezer via telefoon?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ulfeino

Proef rijden met voorlezer via telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 20:23

Ik heb de proef die ik moet rijden uit het hoofd geleerd omdat ik misschien niet een voorlezer heb, maar als er iets tijdens de proef niet helemaal naar wens gaat of de stress slaat ineens toe dan is de kans groot dat ik ineens niet meer weet waar ik was.

Nu heb ik zojuist de proef aan de hand van een filmpje ingesproken op mijn telefoon en dacht zou ik die ook mogen afspelen als ik op een wedstrijd mijn proef moet rijden?

kohtje

Re: Proef rijden met voorlezer via telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:24

Nee dat mag niet.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:25

Nee, dat is niet toegestaan, je mag niets qua techniek/apparatuur gebruiken, tenzij je dispensatie hebt voor bijvoorbeeld een gehoorapparaat. Als je geen voorlezer hebt, even terplekke regelen.

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 11:36

mijn vraag is een voorlezer verplicht in de klasse b?

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 11:37

Er loopt daar genoeg volk rond en er is er altijd wel een bij die even wil voorlezen. (de voorlezer van de gene na of voor jou bijvoorbeeld) Gewoon even de stoute schoenen aantrekken en netjes vragen :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:02

nee, een voorlezer is niet verplicht, je mag altijd uit je hoofd rijden!

JoLaeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:32

Nee mag niet
En halverwege de proef mag je ook niet opeens wel voorgelezen worden volgens mij, als je start uit je hoofd moet je hem ook zo uitrijden

muis_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:02

Je mag inderdaad niet je telefoon gebruiken maar zoals al eerder gezegd vraag het bij de wedstrijd! Het is mij ook vaak genoeg gevraagd en vond het nooit een probleem! Ook toen ik nog bij het wedstrijdsecetariaat werkte werd het me daar ook gevraagd en konden we makkelijk iemand van stal daarvoor regelen! Dus mijn advies, gewoon vragen!!

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 17:16

Bedankt allemaal, het is jammer dat het niet mag, ik vind het altijd vervelend om iemand anders tot last te zijn, maar aan de andere kant als iemand het mij vraagt lees ik ook met alle plezier iemand voor :)