[PG] Remember Z uit Assendelft

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG] Remember Z uit Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:10

Hoi!

Ik vraag me af wat er met Remember Z is gebeurd. Dit was een zeer goed springpaard, ik weet niet meer of het een merrie of een ruin was. Ik reed hem/haar rond 1998/2000. Toen was hij/zij 4/5 jaar oud. Hij was onwijs heftig in het springen en bleek later kissing spines of iets dergelijks te hebben. Hij kon onwijs gemeen bokken en ben er dan ook vaak afgestuiterd.
Ik ben benieuwd of iemand hem herkend. Ik weet dat Paulien hem nog gehad heeft op de Delft maar daarna weet ik het niet meer.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-12-12 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 02:00

Ik heb hem inderdaad gehad.
Kissingspinnes heeft hij nooit gehad voor zover ik weet.(niet zomaar dingen zeggen)
Ik weet ook waar hij ongeveer staat maar ken die mensen niet dus daar laat ik mij verder niet over uit.
Dit weet ik van degene die hem na mij had.
Het gaat goed met hem, en word nog recreatief gereden.
Dit had je ook gewoon ff kunnen vragen ;)
Het is moeilijk om hem te achterhalen omdat hij geen papieren heeft.

Ps. Die Z slaat nergens op, want hij had geen papieren dat was door iemand op de manege bedacht.
Wel heeft hij als je goed kijkt een brandmerk van hanoveraans stamboek op zijn bil.
en hij was toen al een jaar of 8.

Anoniem

Re: [PG] Remember Z uit Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 10:58

Ik bedenk geen dingen, ik dacht me dat te herinneren. En ik was vergeten dat jij op bokt zat, Laura herinnerde mij daaraan maar toen stond het topic er al. En die Z, tja mij is verteld dat ie van zangersheide kwam dus vandaar.
Maar ik ben blij te horen dat het goed met hem gaat, het is een mooi dier.