Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Christiene schreef:wat moet iemand daarvoor lol aan hebben? lijkt me sterk dat dat gebeurd.. en anders kom je er bij de 3 e wedstrijd wel achter dat dat gebeurd en kan je dat doorgeven aan knhs ofzo.
Lielle schreef:iets dat me net te binnen schiet. Wie controleert of zo'n inschrijving per email wel gedaan wordt met medeweten van de ruiter? Het is echt niet moeilijk om achter combinatienummer en persoonsnummer te komen, en als je kwaad wil, is het heel simpel om met een hot- of gmail account iemand anders voor allerlei wedstrijden in te schrijven.
Lielle schreef:dat riep ik een jaar geleden al.
Onderwerp: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!Lielle schreef:iets dat me net te binnen schiet. Wie controleert of zo'n inschrijving per email wel gedaan wordt met medeweten van de ruiter? Het is echt niet moeilijk om achter combinatienummer en persoonsnummer te komen, en als je kwaad wil, is het heel simpel om met een hot- of gmail account iemand anders voor allerlei wedstrijden in te schrijven.