[PG] kent iemand deze leuke bonte c pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noetje14

[PG] kent iemand deze leuke bonte c pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 12:29

hoihoi
ik heb een paar jaar geleden mijn bonte grote c pony genaamd Swing verkocht aan een handelaar omdat de pony nogal lastig was. ik ben nog altijd benieuwd waar hij nu is. hier is een foto:Afbeelding
heeft iemand hem ooit gezien of weet die waar hij nu staat??

ik hoor nou dat we hem ook aan t hoefke hebben verkocht. in een filmpje ben ik hem tegen gekomen, dit is de link van het filmpje, je moet dan naar 0:27 minuten gaan. hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=QSq2ORbThvo.
omdat de dit een foto is van zijn andere kant heb ik een foto van hem toen wij hem nog hadden van de andere kant Afbeelding
het filmpje is alleen al 4 jaar oud en dat is ook ongeveer de periode dat we hem verkocht hebben. weet iemand of hij er nog steeds staat?? en van wie hij is, of is hij van de manege zelf??
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-12-12 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

trysteffy

Re: kent iemand deze leuke bonte c pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:37

Meer info over hem geven hoe oud enzo en naar welke handelaar ;-)

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 12:42

toen we hem verkochten was hij volgens mij 6, dus moet hij nu ongeveer 10 of 11 zijn. de afstamming is onbekend. naam is swing. ik weet niet naar welke handelaar. dat had ons pap toen allemaal geregeld. ( ik was 10 ofzo dus daar was ik niet mee bezig)
in elk geval in noord-brabant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:43

Is hij toenvallig niet naar T hoefke in Riel gegaan??

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 12:52

fresley schreef:
Is hij toenvallig niet naar T hoefke in Riel gegaan??
dat weet ik niet? heb je hem daar gezien dan? ik ben al aan het kijken op hun site maar daar staan geen foto's van hun pony's....

fato100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:42

hoi hoi
wat jammer dat ik dit niet eerder heb gekregen wij hebben hem gisteren verkocht wij hebben hem van het hoefke gekocht
hij is nu 13 jaar