@shirleyp, Waarom uit polen? Omdat ik een goede kennis daar heb wonen en daar langs ga binnenkort!.. En natuurlijk omdat dit het leukste paardje is die ik na Timmie gezien heb
.. Ik dacht niet dat er quarantainetijd bij moet aangezien het gewoon Europ is, dacht ik..
@friesiszwart, Natuurlijk ga ik niet van een foto kopen.. Zou niet al te slim zijn idd. Ik ben van plan om gewoon eens langs te gaan bij het paardje en hem te laten keuren. En als dan blijkt dat ie iets emdisch heeft, ja dan koop ik dr gewoon niet. Zo simpel is t
..
@Odilia, Heel erg bedankt voor et delen van je ervaring:)!
@Dav, Hoe ik het keuren ga doen weet ik nog niet precies.. Ik zat zelf te denken aan gewoon een VA daar in de buurt zoeken (Samen met mn poolse vriendin) en het paard laten keuren als wij dr bij zijn. En dan de foto's naar mn eigen VA opsturen. Ben er nog neit helemaal uit dus ervaringen en ideeen zijn altijd welkom
.. Ga ook nog even met mn eigen VA daar overleggen.
Wij zaten ook te overwegen om het misschien zelf te doen, mn vader heeft er heel wat ervaring mee en een goede auto ervoor! Ik dacht alleen dat je bij een professioneel bedrijf je misschien wat meer begleiding krijgt met bijvoorbeeld het verkrijgen van de gezondheidsverklaring?
@ LokiDH, Hier in de buurt kan ik er waarschijnlijk wel 1 van iemand huren maar ik dnek dat we daar nie met zn 4en in kunnen. Dus dat moet ik ook nog even uitzoeken!..
En bedankt voor jullie meedenken allemaal!