Leren zijn natuurlijk wel mooi maar als ze vies of nat worden is t niet zo handig. In de modder enz. Wel bedankt. P.S kunnen jullie ook kijken bij mijn andere forum pas de deux. X
Ik heb voor in de winter gevoerde van Ariat, voor in de zomer heb ik Petrie's. Je moet ze natuurlijk niet in de modder gebruiken. Ik heb jodphurs van Ariat om op stal te lopen, daarom doe ik mijn laarzen pas aan als mijn paard helemaal gereed is.
Sanne1994_
Geplaatst: 25-12-12 21:36
Ik ben opzoek naar een paar leren laarzen in maat 43, het liefst bruin, met hoge veters en ook nog een beetje betaalbaar (veel eisend haha). Iets wat er op lijkt is ook prima hoor... Iemand die mij verder kan helpen?
birte
Geplaatst: 25-12-12 21:40
Ik heb gevoerde van Br kosten 120 euro maar zijn super warm en zitten heel fijn en hebben een zeer goed voetbed
Met geen enkele laars kun je een hele dag lekker op stal lopen lijkt me. Dan zou ik toch leren jodphurs met leren chaps nemen, en dan gewoon je chaps pas aandoen als je gaat rijden. En leren chaps mogen gewoon op wedstrijd.
Ja maar ik heb liever geen chaps zijn wel fijn maar ik heb t liefst laarzen waarmee je ook in de wij kunt en afspoelen maar geen normale gevoerde wel echt goede
Dan zou ik gewoon stalschoenen nemen voor op stal rond te lopen en leren laarzen apart. Leren laarzen kan je echt niet afspoelen hoor, dat komt niet goed dan.
ponypret123
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-12 23:20
ja maar dan heb ik alsnog niks voor de wij. Best lastg ik heb wel mooie gezien maar leer
FNews
Geplaatst: 26-12-12 23:22
Je leer droogt uit als het nat wordt. Das dus not done. Maar heb je geen oude gympen voor in de wei, of rubber laarzen?
ponypret123
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-12 00:23
Ja heb r aan gedacht maar iemand bleef zitten met lage schoenen en de instructeurs raden bij ponykamp en wij hoge laarzen aan. Lastig is t wel laarzen uitkiezen. Ben wel kritisch he sorry:)
Als je perse met je rijlaarzen in de wei wil lopen en ze af wil kunnen spoelen moet je maar gewoon rubberen rijlaarzen nemen, met leren laarzen kan dat nou eenmaal niet.