bestaat er een onderdeken met hals en gladde voering?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

bestaat er een onderdeken met hals en gladde voering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 21:47

Zoals de titel al zegt: bestaat er een onderdeken met hals en gladde voering?

Ik heb een rambo duo liner en die bevalt heel goed, maar als het echt koud wordt krijgt mijn paard een onderdeken met hals op. Deze is echter van katoen en en bevalt daardoor minder goed dan de gladde duo liner.

Nu ben ik dus op zoek naar een onderdeken met hals, maar dan met een gladde voering. Ik kan er alleen geen vinden. Weet iemand of ze wel bestaan?

Ashley5760

Re: bestaat er een onderdeken met hals en gladde voering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 21:48

Ja amigo heeft ook onderdekens met vaste hals zelfde voering.
En samshield dekens (UHG shop) hebben ook soort gladde voering (wel anders als de horseware dekens)

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 22:01

dank je!

ik ben aan het zoeken op de amigo, maar vind tot nu toe alleen een los halsstuk? bedoel je die? en hoe zitten die bevestigd aan de deken, met klittenband?

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 22:05

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 22:08

Mijn Horseware Rhino rug heeft wel een gladde voering in de hals maargoed dat is geen onderdeken. Ik vond die onderdeken ook niet fijn (kreeg paard schuurplekken van) en heb toen zo'n rug heavy gekocht voor heel koud weer. Als het dan écht onder de -10 ging kreeg hij daar nog een dun onderdekentje onder. Was even een investering maar had het idee dat mijn paard het wel een stuk fijner vond één dikke ipv de drie dekens die hij daarvoor op kreeg (tegenwoordig loopt hij ivm weinig rijden in zijn eigengemaakte teddybeer deken).

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 22:12

dank je kabouterdans. mooie deken, die amigo's zijn nog wel prijzig zeg! ik dacht dat die juist goedkoper waren dan rambo.

fleurtje: ik heb al rhino heavy winterdeken met hals, maar aangezien mijn paard buiten staat (met schuilstal) en geschoren is heb ik bij echt koud weer ook een goed onderdeken nodig.