Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zoeensep schreef:Jaa dat snap ik maar je moet elk paard een kans geven en als wij goeie adviezen hier geven en TS er iets mee doet .. dan zou er een kans moeten zijn dat het goed komt
ruth310 schreef:Zou ik ook doen; gewoon iedere dag in de stal gaan zitten. En als hij dan door heeft dat jij geen 'gevaar' bent, zal hij misschien iedere keer iets sneller naar jou toekomen. Maar hier heb je idd veel geduld voor nodig
Koper schreef:Als je niet weet wat je moet met zo'n pony: niet aan beginnen.

Shirley schreef:Je schrijft: sinds hij geen baasje meer heeft ?
Diertje zal toch wel een eigenaar hebben ?
Niets doen zonder overleg ...
Suzie99 schreef:Koper schreef:Als je niet weet wat je moet met zo'n pony: niet aan beginnen.
hoezo? ik verzorg 10 jaar verwilderde Shetlanders, de dochter van die pony is daar geboren en had nog nooit een mens gezien!
Nu doen we alles met ze. Onze band is in 2 jaar super sterk geworden!
Wat je deed was goed, in de stal hurken. Keek je hem/haar aan? probeer naar de grond te kijken dan voelt 'ie zich minder bedreigt.
En inderdaad laten zien dat je niet gevaarlijk bent bvb met snoepjes.
En vooral niet te lang achter elkaar! Als hij bij je in de buurt is geweest en je hebt hem/haar beloont ga dan voorzichtig weg.
Dus niet langer dan 15 min daar zitten
Veel geluk en plezier, ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt!

Telpeva schreef:Ben ik de enige die het gek vind dat iemand andermans pony toe eigent en er van alles mee wil gaan doen? ik zou zeggen, overleg het eerst met de eigenaar en kijk wat die er van vindt.
Edit:
Het deed me aan dit topic van laatst denken:
[VVDD] Het pest-kind is terug!
ruth310 schreef:Telpeva schreef:Ben ik de enige die het gek vind dat iemand andermans pony toe eigent en er van alles mee wil gaan doen? ik zou zeggen, overleg het eerst met de eigenaar en kijk wat die er van vindt.
Edit:
Het diertje heeft geen eigenaar toch?
En tjaa, dat 'er van alles mee doen' kun je het nu nog niet over hebben, maar ik zo wel even met de staleigenaar wat hij er verder van vind enz.
Telpeva schreef:Ben ik de enige die het gek vind dat iemand andermans pony toe eigent en er van alles mee wil gaan doen? ik zou zeggen, overleg het eerst met de eigenaar en kijk wat die er van vindt.
Edit:
Citaat:Je schrijft: sinds hij geen baasje meer heeft ?
Diertje zal toch wel een eigenaar hebben ?
Niets doen zonder overleg ...