Hoi, ik wil graag petrie laarzen bestellen in de opruiming en dan hebben ze de laatse maten v37- k34- h44 de hoogte en voet gaat maar de kuit niet ik heb kuitmaat 31 zonder paardrijbroek en sokken en met32 maar nu leest ik op een paar sites dat hoogte 51 niet 51 is maar 47 en de kuit had een meisje. 28 zonder broek en 32 bestelt e te klein? Wat moet ik doen heeft nog iemand deze ervaring of kan iemand me helpen? Alvast bedankt
Als je de niet past dan doe je ze in het vakje jammer. Vakje dicht niet meer aan denken. Volgende keer beter.
Lianne86
Geplaatst: 22-12-12 00:16
Het gaat erover dat ze niet weet welke maat ze moet bestellen, dat ze bij haarzelf de maten heeft opgemeten, maar dat ze op internet leest dat de maten heel anders uitvallen dan is aangegeven.
Gaan passen in een winkel geen optie? Dan weet je in ieder geval de maat die jij nodig hebt, kun je ze altijd nog ergens anders bestellen?
hm. geen laarzen bestellen zonder ze te passen, nooit doen. Zonde van het geld en als je dingen in de opruiming koopt kun je ze meestal ook niet meer ruilen of terug sturen.
Dorus
Geplaatst: 22-12-12 00:27
Het beste kan je de kuitmaat opmeten met de rijbroek en sokken die je altijd draagt. Bij voorkeur als je veel hebt gelopen/gestaan, omdat je kuit dan wat dikker is en ze zo altijd zullen passen. Hoe de hoogte bij Petrie zit weet ik niet, dat is een aantal jaar terug verandert.
Persoonlijk zou ik het niet doen. De omtrek van jou kuit is 2cm smaller dan de laars. Je houd dan een hoop ruimte over. Als je veel geld investeerd in een paar goeie laarzen, dan moeten ze ook perfect zitten.