hallo, wegens omstandigheden moest mijn pony verkocht worden en ik heb geen afscheid kunnen nemen maar nu wil ik heel graag weten waar hij is nu.. Naam: Chules K Geslacht: Ruin Kleur: Geheel bruin Stokmaat: +/- 1,46 ras: New Forest zijn leeftijd zal nu vast al rond de 7 jaar zijn maar dat weet ik niet zeker.. hij is verkocht samen met `n paar andere paarden naar een handelaar maar nu weet ik niet meer waar hij is. Laatste keer gezien in Limburg Velden. het is een mooie stevige pony. in dit bloed zit kantjes Ronaldo en hij is helemaal springpony vanwege zijn stamboom maar dressuur kan hij ook wel.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-02-13 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Niet gezien sorry. Je hebt vast al bij de handelaar gevraagd waarheen hij hem verkocht heeft? En nee hoor, je kunt het altijd proberen! Of op een site van een manege in het gastenboek ofzo? Gewoon een netjes en beleefd mailtje met een foto zullen ze echt niet als overlast zien lijkt me. Succes!
ik heb maneges al gevraagd... ik weet niet welke handelaar... en een advertentie op bokt markt denk ik niet dat het veel anders is als hier.. of wel? marktplaats, niet aan gedacht.. kost het geld|?
renskesanne
Geplaatst: 24-04-13 20:54
yasminlove1 schreef:
ik heb maneges al gevraagd... ik weet niet welke handelaar... en een advertentie op bokt markt denk ik niet dat het veel anders is als hier.. of wel? marktplaats, niet aan gedacht.. kost het geld|?
nee is gratis op sonmmige dingen kost het wel geld
mmmmmm hij lijkt heeel erg veel op een pony bij mij op de pensionstal... had hij een aal streep ?? volgends mij is die bij ons op stal een new forest /fjord..
yasminlove1
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-13 09:43
Nog steeds opzoek naar hem..
Nieuwe foto gevonden van hem! Help mee en zoek asjeblieft!
Via via ben ik erachter gekomen dat chules en nog anderen aar manege/ponyfarm de Ombos gegaan zijn in Ommel, iemand ervaring mee ? Zou ik gewoon kunnen bellen?
ThePast03
Geplaatst: 16-01-14 00:40
Omdat duidelijk is waar de pony zich nu bevindt hier een slotje.