[PG] Yron Heikant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

[PG] Yron Heikant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 18:51

Yron heeft kort bij mij in training gestaan en is toen verkocht aan Cees Verhoeven die hem globaal een half jaar later weer verkocht aan een vrouw die hem destijds reed. Het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat hij daarna weer verkocht is.
Ik vroeg me af of iemand weet waar de grote kanjer is.

Yron Heikant(Harddraver)
Duc de Bosis x Olivia Heikant)
zou nu 7 bijna 8 zijn
Yron had destijds een grote huidbult op z'n voorhoofd(groot groot, globaal een knikker die met een puntje vast zat)
Het is een super zacht lief paard van ongeveer 1,70 met fijne gangen.
Ik had hem op de hackemore beleerd en daar liep hij na het verkopen van Cees ook nog op.

Ik kreeg eens een foto doorgestuurd van iemand die hem wilde kopen(had hem via een advertentie gekregen geloof ik) en waarop had hij bijna geen staart meer, die was afgekauwd door een ander.

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat iemand hem kent of heeft. Ik hoor het heel graag

astridyron

Re: [PG] Yron Heikant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:08

Beste Woogy
Ik kan je wel vertellen hoor waar hij is!!! Ik heb hem destijds van Cees verhoeven gekocht en heb hem echt niet doorverkocht!! Hij is mijn alles, ik verzorgde hem toen Cees hem wilde verkopen en mijn man heeft Yron toen voor mij gekocht!! Ik heb hem nu 2.5 jaar en hij ziet er fantastisch uit, ik rijd hem dressuur/recreatief. Ik ben iedere dag bij hem en mijn jongste dochter is ook wild van hem. Ik kan je verzekeren dat hij een heeeeel goed leven heeft. Dat verdient hij want hij is zo lief en ik doe hem noooooiiit meer weg hoor. Ik hoop dat je opgelucht bent want hij heeft zijn mooie lange staart echt nog wel.
Groetjes Astrid Driessen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:16

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.