Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wachter schreef:Er was een jager die een velt verderop aan het jagen was en hij schoot regelmatig verkeerd waardoor de hazen zwaargewond raakte en niet in een keer dood was en dat gebeurde niet een keer maar de hele tijd terwijl de andere jagers wel goed schoten . dus mijn vriend is daar heen gelopen dus van het stal terrein af en heeft tegen die man gezegd als je niet in een keer een haas dood kan schieten hij beter op de kermis kon gaan schieten. De jager die in werd gehuurd door een boer verderop deed zijn beklag en voelde zicht geïntimideerd. De boer is naar de stal eigenaar gegaan die vrienden van elkaar blijken te zijn en heeft geklaagd.Dus mijn vriend wou het netjes uitleggen aan de stal eigenaresse maar helaas dat wou ze niet.
Dus hij is niet meer welkom terwijl het stalgeld uit een pot wordt betaald dus zie ik hem ook als betaalde klant. Dus niet op haar terrein niet haar familie geen gevechten niks!