Ik heb haar 3 of 4 jaar geleden verkocht aan een zorgboerderij in Laaghalen (Drenthe). De website is niet meer in orde gehouden. De tinker van een vroegere Bokster stond er ook, ook een zwarte met witte sokken.
Wie kan me iets meer vertellen? Ik woon nu te ver weg.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 19-12-12 05:09, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
ze heeft een driehoekje uit haar oor, het lijkt op deze foto dat haar ogen kleiner zijn maar de bles lijkt er wel veel op. Jammer dat haar benen niet zie en ook de manen niet. Ik zal eens kijken of ik een foto op de pc heb staan maar dat doe ik later want ik moet aan de slag.
Heel asociaal misschien, ik heb even bij de aigenaar van meet laaghalen op facebook gekeken. Ik zag deze foto van een dorpsgenoot van hem uit laaghalen, vandaar
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 19-12-12 22:29, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.
Ik kan wel die link openen die jij hier hebt neergezet. Het hoofd van het paard lijkt wel heel erg. ik zal zelf nog eens gaan zoeken, ooit had ik wel een account op facebook volgens mij
PrimaDonna_
Geplaatst: 19-12-12 20:26
Je kan toch gewoon bellen als je weet waar ze staat...? Zie het probleem niet helemaal..
Ik vind gewoon, verkocht is verkocht. Maar als iemand nou zou weten hoe het met haar is, ben ik al tevreden. Facebook van dat meisje is ook al 8 maanden of zo niet actief meer.
Ik heb de eigenaar van de website gemailed maar kreeg meteen het bericht dat de tijd was verlopen. Dus als er iemand in Laaghalen woont van Bokt die meer weet van deze zorgboerderij dan hoor ik het graag.