Ik vroeg me af welke mensen met een eigen/verzorg/lease paard op een manege rijden en daar een bakkaart hebben, wat ze daar voor moeten betalen en wat je daarvoor krijgt en mag...
Ik betaal:
voor een heel jaar 125 euro alleen voor het gebruik van 1 van de bakken en eventueel springmateriaal 25 euro extra als je de eigen instructie mee wilt nemen....
Wat betalen jullie?
friesiszwart
als wij elders gaan rijden 10 euro per keer of 45 euro in de maand. (per combi)
HorseTopShop
Geplaatst: 18-12-12 12:26
Ik mag gratis gebruik maken van de bak die een stuk verderop gelegen ligt. En of ik nou les wil, een beetje aanrommelen, wil springen, het blijft gratis. Ook mag ik op de tijden komen dat mij uitkomt. Tenzij ze zelf in de bak bezig zijn. Dan moet ik even wachten.
Ellen_1990
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-12 12:27
HorseTopShop schreef:
Ik mag gratis gebruik maken van de bak die een stuk verderop gelegen ligt. En of ik nou les wil, een beetje aanrommelen, wil springen, het blijft gratis.
Het gaat om het rijden op een manege
HorseTopShop
Geplaatst: 18-12-12 12:28
Oh stom. Overheen gelezen.
Hier betaal je € 5,- per keer dat je komt. En dan maakt het niet uit of je 1 uur rijd of langer. Springspullen mag je ook gewoon gebruik van maken. Je mag alleen geen eigen instructrice meenemen. Als je les wilt, zul je een les van hun mee moeten rijden. Hoe het met de tijden zit weet ik niet precies, maar alleen buiten de lessen om.
Wij betalen 140 voor een heel jaar ! Voor een binnen en een buitenbak, als je privé les wil moet je nog weer extra betalen. En jr kan ook niet altijd terecht ivm lessen of menners. Best veel vind ik zelf aangezien we zelf ook een bak hebben maar ie is slecht in de winter. Mijn vorige clubje betaalde je alleen borg voor de sleutel en dan mocht je rijden.