Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
emmalady schreef:Hallo Bokkers,
Even een mededeling over de selecties voor de indoor regiokampioenschappen van dit jaar.
Ik was aanwezig bij een van deze selecties en ik was er niet echt over te spreken.
Ik vond het nogal onprofessioneel geregeld.
Een paar voorbeelden:
- Inrijden vlak naast de 'hoofdring'
Citaat:- Vreselijk veel rumoer
Er was vanuit de kantine een deur die toegang bood naar de 'ruimte voor supportes etc.' op deze deur hing een briefje dat je tijdens de proef niet naar buiten mocht. Men hield zich er niet aan, wat zorgde voor veel rumoer tijdens de proeven, wat zich uitte dat op bijna elk protocol stond dat er spanning was.
Citaat:- Late doorgave van wijzinging startlijst.
Er zou tussen twee deelnemers een pauze zijn van 20 minuten, maar toen wij aankwamen en aan de ringmeester vroegen hoeveel er nog voor ons waren, gaf hij daar keurig antwoord op. 'Dus 10 mensen en nog 20 minuten pauze, we hebben alle tijd.' merkte ik op. 'Nee,' bracht hij er tegen in. 'De pauze is verkort met 10 minuten.' Wat nou als mensen wat te laat waren en dit niet wisten, die waren dan mooi de klos.
Citaat:- Er was niet al te veel aandacht besteed aan de ring.
Er was van te voren niet gesleept en als je bij de C reed, dan moest je door kuilen heen..
Citaat:- Toen een van de deelnemers bezig was, vielen spontaan alle lichten uit in de bak, dus reed die in het donker. Toen ze na afloop haar protocol in ontvangst nam, stonden er nog wel redelijke punten, maar een vier op uitstrekken wat toch echt heel erg goed ging. Dus naar de jury toe en vragen waarom dat zo was. 'Tja wij konden niet veel zien, maar nee het klopt niet helemaal....'
En de mensen van de accomodatie deden er niks aan.
Citaat:Nu wil ik even jullie mening weten...
Vinden jullie dat de regioselecties gehouden moeten worden op maneges/stallen die al bewezen hebben dat zij goede wedstrijden kunnen organiseren en dat dan ook alles op rolletjes loopt? Of mag er gewoon een willekeurige locatie worden uitgezocht?
Citaat:Moeten we een mailtje naar de KNHS sturen met een klacht erin, of is dat te 'zeurderig'?"