Kerstrit Grolloo zat 22 dec '12 - Ervaringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzannah

Kerstrit Grolloo zat 22 dec '12 - Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 12:20

Hallo allemaal,

Aanstaande zaterdag 22 december ben ik van plan om mee te doen aan de kerstrit in Grolloo:
http://paardenevenementen.nl/kerstrit-grolloo

Wie heeft er meegedaan aan vorige edities en wie gaat er ook dit jaar? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Wij rijden ervoor naar Drente vanuit de omgeving Rotterdam en zijn benieuwd naar wat we kunnen verwachten.

Bedankt!
-------------------------
Hieronder de tekst die ik heb gekopieerd van bovenstaande website:
22 december verkleede kerstrit te Grolloo met chocopost en wintersemaaltijd

Zo als ieder jaar organiseren wij ook dit jaar weer een fantastische kerstrit! Dit maal tegenover het sprookjesachtige landgoed "de Dodshoorn" in de bossen van Grolloo op 22 december 2012

We vertrekken om 11.00 uur. De rit duurt ongeveer 2,5 uur. Halverwege hebben we een chocostop met wat lekkers voor je zelf en voor je paard. Aan het einde van de rit nuttigen we een warme wintersemaaltijd aan de vuurkorf.

De rit is geschikt voor zowel beginners als gevorderden, voor onder het zadel als menners.

Voor de snelle ruiters delen we de rit halverwege in een stap en galop groep.

Leeftijd vanaf 14 jaar. We beschikken over een beperkt aantal paarden die gehuurd kunnen worden.

De kosten bedragen 10 euro per persoon incl paard.

Er is ruim gelegenheid voor parkeren van je auto met trailer.

We vinden het leuk als jij en je paard verkleed mee doen aan de rit. Ieder jaar hebben we weer een leuke prijs voor de meest originele/creatieve creatie!!!